Izvor: S media, 03.Dec.2011, 17:15 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Pogledajte šta drugi najviše gledaju na vašem FB profilu
Tehnologija praćenja oka tačno meri gdje se pogledi kupaca najviše zadržavaju. Kompanijama, svima koji nešto prodaju i reklamiraju, ova merenja pomažu da saznaju koliko je njihovo predstavljanje budućim kupcima uspešno. Putem ovoga može se saznati šta kupci najviše gledaju i prema tome usmeriti poslovno delovanje.
Ovu tehnologija je isprobana na društvenim mrežama te se, iako je uzorak bio mali, došli do zanimljivih saznanja. Naime, tehnologijom praćenja oka >> Pročitaj celu vest na sajtu S media << merili su 30 osoba na njihovim veb kamerama dok su gledali Fejsbuk profile, LinkedIn,Jutjub, Gugl+, Tviter, Tumblr i još neke društvene mreže.
Upoznajte novi Youtube! (VIDEO)
Zastrašujući marketinški potez (VIDEO)
Pišite beskonačno duge statuse
Tako se na Fejsbuku najviše gledala slika profila. Na LinkedInu se, za razliku od slike profila i ostalih stvari, najviše gledalo u poslovnu titulu. Ljudi dosta gledaju i u one male thumbnailove prijatelja koje su na Gugl+, Fejsbuku i Tviteru. Takođe, što se ide prema dnu ovih stranica, opada i broj pogleda usmerenih onde. To je posebno vidljivo na specijalizovanim profilima poput Pinteresta i Diga kao i na Fejsbuku. Nešto manje je to vidljivo na Tviteru i Jutjubu.
(dnevnik.hr)
Pogledaj vesti o: Facebook
Posebnom tehnologijom: Pogledajte šta drugi najviše gledaju na vašem Facebook profilu
Izvor: Nezavisne Novine, 03.Dec.2011
Posebna tehnologija praćenja oka tačno mjeri gdje se pogledi najviše zadržavaju na internet stranicama. Saznajte gdje ljudi najviše gledaju kada su u pitanju društvene mreže.