Nove Facebook karakteristike

Izvor: ITsvet.com, 14.Mar.2009, 11:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Nove Facebook karakteristike

Facebook je predstavio nove karakteristike usmerene ka reklamiranju koje će oglašivačima omogućiti da prošire svoj opseg reklamiranja. Predstavnici Facebook-a izjavili su da će od sada biti omogućeno proširenje mogućnosti njihove ciljne grupe po pitanju reklama a to podrazumeva proširenje oblasti reklamiranja. Facebook je takođe dodao i mogućnost da se reklamni sadržaji usmere na jezik članova umesto da se reklame određuju prema državi, kao što je to bio slučaj do sada, što je prilično zgodno kada su u pitanju u kojima se službeno govori više od jednog jezika. Na ovaj način se smanjuje jaz između Facebook-a i ostalih društvenih mreža kao što je MySpace.

Nastavak na ITsvet.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta ITsvet.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta ITsvet.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.