Izvor: NovaEnergija.net, 13.Maj.2017, 15:01 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Koliko se razlikuju profilne fotografije različitih društvenih mreža?
Ako imate iste prijatelje na različitim društvenim mrežama sigurno ste primetili da oni ne “kače” slične fotografije na Facebooku i Instagramu. Zapravo, fotografije su nekad do te mere različite da kao da prikazuju drugu osobu. Analiza fotografija na Facebooku, Twitteru, LinkedInu i Instagramu pokazala je specifičnosti svake od ovih mreža.
Facebook – Na manje od 60 posto fotografija, osoba je sama, dok na 7,3 odsto nosi naočare za sunce, što je više >> Pročitaj celu vest na sajtu NovaEnergija.net << nego na drugim mrežama. Za profilne fotografije korisnici često biraju one gde su napolju, verovatno jer je reč o društvenoj mreži koja stavlja akcenat na putovanja. Samo 15 odsto voli da bude u društvu na profilnoj fotografiji.
Twitter – Reč je o mreži štrebera, ako se ima u vidu podatak da skoro svaki peti korisnik nosi naočare. Na profilnim fotografijama se češće nego na drugim mrežama nalaze reči i oblici.
LinkedIn – Ako vam fale osmesi, idite na LinkedIn jer se ljudi ovde najviše smeju. Čak 90 posto profilnih fotografija obuhvata portrete jedne osobe, a samo dva posto korisnika ima sunčane naočare.
Instagram – Mreža hrane, kako su još prozvali Instagram, na prvom mestu je po tome što čak 40 odsto korisnika za profilnu fotografiju bira strip ili pejzaž,
Izvor: novosti.rs
Foto: Pixabay
Pogledaj vesti o: Facebook, Twiter
Nastavak na NovaEnergija.net...
Korisnici društvenih mreža znaju vrednost starih fotografija... Zato i traže njihovog vlasnika... (FOTO)
Izvor: BKTV News, 14.Maj.2017, 07:36
Fotografije najbližih kao i svedočanstva dragih uspomena, nekada smo čuvali u foto-albumima, a danas ih pohranjujemo na društvenim mrežama, smartfonima, laptopovima i tabletima...Na taj način fotografiju bake ili deke, ili neke druge drage uspomene, uvek imamo sa sobom, pohranjenu u virtuelnom...