Kako da zaradite preko Fejsbuka

Izvor: Blic, 15.Jan.2012, 01:55   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kako da zaradite preko Fejsbuka

Stručnjaci su izdvojili nekoliko načina kako da ostvarite profit preko najpopularnije društvene mreže na svetu - Fejsbuka.

S obzirom da na svetu ima preko 800 miliona korisnika "Fejbuka" (Facebook), a kod nas taj broj iznosi skoro četiri miliona onda bi možda trebalo razmisliti o tome da se napravi profit preko ove društvene mreže. Evo kako:

Klasičan marketing

Ukoliko ne želite ništa komplikovano i što zahteva previše vremena za >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << održavanje, najjednostavniji način je upravo preko standardne "Fejsbuk" platforme koja će zainteresovane strane odvesti direktno na sajt.

Fanovi

Ovo je odličan način reklamiranja svojih proizvoda, pošto fanovi u svom "Njuz fidu" (News feed) dobijaju sve informacije. Samo linkujte željeni sajt, zainteresujte ih informacijama i imaćete posetioce. Ipak ovo je dosta zahtevniji način reklamiranja, jer je potrebno održavati tu stranicu. Takođe, broj korisnika originalnost sajta će se povećavati.

Reklame i elektronska pošta

Preko pomenutih reklama, navedete klijenta da se "pretplati" na vašu mejling listu i povremeno ga obevaštavate o popustima, akcijama i sličnim stvarima koje se tiču vašeg biznisa.

Reklame i SMS

Kod nas još uvek nije zaživeo ovaj način reklamiranja, ali vrlo je moguće da će u skorijoj budućnosti naći primenu. Naime, kada neki korisnik vidi promociju preko "Fejsbuka", prijavi se na nju preko sms poruke, dobije potvrdan odgovor i sa tom porukom poseti radnju u kojoj ima popust.

Povezane vesti: "Fejsbuk" prošao test bezbednosti privatnih podataka Šta najviše brine čitaoce "Blica": Pare, pare i pare (i još ponešto)

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.