
Izvor: Beta, 16.Jul.2020, 11:56
Istraživanje: Internet pretiče televiziju u popularnosti, ali ne i u informisanju u Srbiji
U Srbiji je više ljudi počelo da na dnevnom nivou prati internet nego televiziju, ali to ne znači da su se dogodile tektonske promene u informisanju gradjana, jer se korisnici interneta više informišu šta rade članovi njihovih porodica i prijatelji na Fejsbuku ili Instagramu nego što dobijaju informacije od društvenog ili političkog značaja, zaključci su istraživanja agencija Nilsen i Ipsos.Kako je prenelo Udruženje novinara Srbije (UNS), prema istraživanjima tih agencija u koje je UNS imao uvid, internet je 2019. godine dnevno koristilo 72 odsto građana, dok je televiziju pratilo 69 odsto, radio stanice slušalo 37, dok je štampu – dnevnu, nedeljnu, periodičnu, pratilo 30 odsto stanovnika Srbije.Pre samo pet godina, čak 59 odsto gradjana je pratilo jedan ili više štampanih medija, pa je primetno da je najveći pad u medijskom sektoru imala upravo štampa, piše UNS."Istraživači napominju da televizija i dalje ima primat kada se posmatra praćenje medija na nedeljnom nivou, jer ima ljudi koji povremeno gledaju neki TV sadržaj, jednom u par dana, dok značajan broj građana nikada ne koristi internet", navodi se u saopštenju UNS-a.Kada se posmatra praćenje medija na nedeljnom nivou, čak 88 odsto u toku jedne nedelje gleda neki od TV kanala, dok internet prati 74 ...
Internet pretiče televiziju u popularnosti, ali ne i u informisanju u Srbiji
Izvor: Radio 021, 16.Jul.2020
U Srbiji je više ljudi počelo da na dnevnom nivou prati internet nego televiziju, ali to ne znači da su se dogodile tektonske promene u informisanju građana, jer se korisnici interneta više informišu šta rade članovi njihovih porodica i prijatelji na Fejsbuku ili Instagramu nego što dobijaju...