Fejsbuk želi da osvoji Kinu

Izvor: S media, 18.Feb.2012, 13:05   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Fejsbuk želi da osvoji Kinu

Najmnogoljudnija virtuelna država ima ozbiljnih pretenzija ka pravoj najmnogoljudnijoj zemlji. Kada se ovaj političko-diplomatski rečnik prevede, rečenica jednostavno glasi – Facebook želi da se proširi na kinesko tržište.

Bez obzira na to što ima više od 800 miliona korisnika, mreža Marka Zakerberga još nije uspela da „osvoji” Kinu, ali ne krije da ima takve namere.

Pogledajte jedan od najvećih "promašaja" na Fejsbuku (FOTO) >> Pročitaj celu vest na sajtu S media <<

Tviter je više seksi od Fejsbuka (FOTO)

Angry Birds stigle na Fejsbuk! (VIDEO)

Poslednji put su to potvrdili u papirima predatim uz zahtev za izlazak na berzu gde su priznali i da ne znaju da li će uspeti da pronađu pristup prihvatljiv i za kinesku vladu i za njih.

Najvećoj društvenoj mreži ne može da se pristupi iz Kine (moguće je samo uz poseban softver koji ima mali broj ljudi), a takvo stanje na snazi je već tri godine, odnosno od kada ga je Peking blokirao pod izgovorom da se tim putem podržavaju ulični neredi u provinciji Sinđang.

Ukoliko bi, međutim, i postigao dogovor sa vladom, pitanje je da li bi Facebook u toj zemlji dobro poslovao s obzirom na jake lokalne konkurente i specifičan ukus lokalnih korisnika. Da nije lako, uverile su se brojne strane internet kompanije. eBay, Google, Amazon, Yahoo i odnedavno sajt za grupnu kupovinu Groupon, deo su liste velikih onlajn igrača koji nisu uspeli da privuku pažnju nacije koja trenutno broji 500 miliona internet korisnika.

Analitičari ocenjuju da je Facebook možda već zakasnio kada je reč o Kini, jer je tamošnje tržište zasićeno lokalnim društvenim mrežama sa oko 250 miliona korisnika i pitanje je da li bi Mark Zakerberg mogao da ponudi nešto drugačije.

(B92)

Nastavak na S media...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta S media. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta S media. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.