Izvor: N1 televizija, 07.Avg.2016, 18:01 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Facebook rešio da stane na kraj bombastičnim naslovima
Facebook uskoro uvodi nove promene koje bi se mogle da se svide mnogim korisnicima.
Ovaj put kompanija je odlučila da se obračuna se s "clickbait" naslovima, odnosno medijima koji često koriste zbunjujuće naslove, koji često pogrešno navode korisnike ili ih u potpunosti zbunjuju.
Tako ćete prema novom algoritmu na svom newsfeedu imati manje naslova tipa: "Nećete verovati šta se dogodilo posle". Facebook će jednostavno locirati takve medije i sakriti >> Pročitaj celu vest na sajtu N1 televizija << taj post.
Ova odluka ima za cilj stavljanje fokusa na individualne i lične postove.
Veliki broj američkih medija, ali i medija u regionu pribegao je korišćenju upravo ovakvih naslova, zbog većeg broja klikova i lajkova na društvenim mrežama.
S druge strane, dokazano je mnogo puta da ista vest, čija oprema uključuje "clickbait" naslov, bude čitanija od vesti s "regularnim" naslovom.
Pogledaj vesti o: Facebook
Fejsbuk rešio da stane na kraj bombastičnim naslovima
Izvor: NoviMagazin.rs, 07.Avg.2016
Fejsbuk (Facebook) uskoro uvodi nove promene koje bi se mogle da se svide mnogim korisnicima...Ovaj put kompanija je odlučila da se obračuna se s "clickbait" naslovima, odnosno medijima koji često koriste zbunjujuće naslove, koji često pogrešno navode korisnike ili ih u potpunosti zbunjuju...Tako...