Zbog ove haljine je izmišljena Google pretraga fotki: Kendall Jenner i Jennifer Lopez zaštitna lica nove Versace kampanje

Izvor: Tracara.com, 11.Jan.2020, 20:43   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Zbog ove haljine je izmišljena Google pretraga fotki: Kendall Jenner i Jennifer Lopez zaštitna lica nove Versace kampanje

Kendall Jenner i Jennifer Lopez zaštitna su lica nove kampanje brenda Versace. Kolekcija je inspirisana zelenim džungla printom, istim onim koji je Jennifer nosila na haljini, na dodeli Grammy nagrada 2000. godine. Zbog pretrage ove haljine na internetu, Google je bio primoran da izmisli pretragu fotografija. “Ponosna sam što je Google pretraga fotografija izmišljena nakon što je Jennifer nosila tu haljinu. Danas, slavimo trenutak u kome je to omogućila ova sjajna žena,” rekla je >> Pročitaj celu vest na sajtu Tracara.com << dizajnerka Donatella Versace. Nova kampanja inspirisana je futurizmom, a Kendall i J Lo kucaju svoja imena u hologramske pretrage. Kako kažu iz Versaca, ovo predstavlja vreme u kome živimo, u kome se naš imidž definiše onim kako se predstavljamo na internetu. “Ova haljina je zaista obeležila jedan trenutak u mojoj karijeri. San mi je bio da opet sarađujem sa prijateljicom Donatellom, ne bi li smo stvorile nešto novo, od istorijskog modnog trenutka,” rekla je Jennifer u saopštenju. The post Zbog ove haljine je izmišljena Google pretraga fotki: Kendall Jenner i Jennifer Lopez zaštitna lica nove Versace kampanje appeared first on Tračara.

Nastavak na Tracara.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Tracara.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Tracara.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.