Zbog čega se ne vole Milica Pavlović i Teodora Džehverović

Izvor: Tracara.com, 04.Avg.2021, 13:13

Zbog čega se ne vole Milica Pavlović i Teodora Džehverović

Između Milice Pavlović i Teodore Džehverović, navodno, postoji prećutna netrpeljivost! Naime, kako se šuška, Teodora je za mlađu publiku postala ono što je Milica bila nekad, pa je samim tim izbacila stariju koleginicu u drugi plan! A kako je to svima očigledno, ne čudi što Milica, navodno, ima pik na malu Džehvu. „Teodora radi punom parom i samo ređa hitove. Drugim rečima, došlo je njenih pet minuta slave i sada je na vrhu, baš kao što je nekad bila Milica,“ započinje naš >> Pročitaj celu vest na sajtu Tracara.com << izvor i dodaje: „Teodora forsira zvuk na koji mlađa publika otkida, ume savršeno da đuska i prosto je svi obožavaju i traže je na nastupima. „Za razliku od nje, Milica nikako ne može da ubode hit iako se baš trudi i vredna je. Izgleda da je za nju nastupilo zatišje i sad mora ponovo da čeka na svojih pet minuta slave. Nju takođe mnogi prozivaju i zbog toga što se u poslednje vreme ponaša kao dama, sva je fina i smerna, nosi komplete, pantalone i sakoe, a svi su navikli da je atraktivna, u minićima i da meša guzom od koje se svima vrti u glavi,“ nastavlja izvor. „U svakom slučaju, Milica sigurno neće sedeti skrštenih ruku, već će dati sve od sebe da povrati staru slavu i da skine malu Džehvu sa trona. Navodno se zato njih dve ne mirišu, ali nikada nisu javno pričale loše jedna o drugoj,“ zaključio je naš izvor. The post Zbog čega se ne vole Milica Pavlović i Teodora Džehverović appeared first on Tračara.

Nastavak na Tracara.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Tracara.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Tracara.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.