NIKOL KIDMAN Čedna pegava roda

Izvor: Press, 03.Nov.2012, 23:03   (ažurirano 02.Apr.2020.)

NIKOL KIDMAN Čedna pegava roda

Dosta je bilo - Oskarovka čiju su karijeru obeležili filmovi u kojima se skidala do gole kože odjednom je odbila ulogu u erotskoj drami „Nimfomanik" zbog scena seksa

Gola i savršeno zategnuta Nikol Kidman (45) nedavno je osvanula na naslovnici jednog magazina. Verovatno je tu i stavila tačku na golotinju.

Slavna australijska glumica i oskarovka, poznata i po lakoći obnaživanja pred kamerama, neće se pojaviti u kontroverznoj erotskoj drami „Nimfomanik" >> Pročitaj celu vest na sajtu Press << Larsa fon Trira s kojim je 2003. snimila film karijere „Dogvil".

Eksplicitne scene koje predviđaju snimanje pravog seksa preveliki su izazov za oskarovku, koja je golišava poslednji put ljubavnu scenu snimila 1999. u filmu „Širom zatvorenih očiju" sa Tomom Kruzom, koja je još tada nagoveštavao skori kraj braka.

Zvuči neverovatno priznanje zvezde, koja je pre osam godina rolom u ostvarenju „Rođenje" podigla veliku medijsku prašinu zbog scene u kojoj se gola kupa sa desetogodišnjim dečakom, da se nerado skidala na filmu i da je tek posle dugog nagovaranja slavnog Stenlija Kjubrika pristala da snimi seks sa tadašnjim suprugom.

- Stenli je umeo vešto da izmanipuliše činjenicu da smo nas dvoje kao uspešan bračni par glumili dvoje čudaka - rekla je Kidmanova i dodala da se Kjubrik prema njoj odnosio očinski i da su mnoge eksplicitne scene u montaži izbačene iz glavne verzije filma.

Fatalni „Top gan"

U jednoj od retkih današnjih zvezda koju porede sa divama starog Holivuda režiseri otkrivaju „glumu koja je stalno na granici seksualnosti" i koja jednako uverljivo portretiše harizmatičnu igračicu u „Mulen ružu", spisateljicu Virdžiniju Vulf u „Satima", strogu majku dvoje dece, koji žive u izolaciji tokom Drugog svetskog rata u filmu „Uljez".

Iako joj stalno dodeljuju atribut australijska, Nikol je u stvari rođena na jednom od najlepših mesta na svetu, 1967. u Honolulu, u porodici lekara. Sa ocem Entonijem, kliničkim psihijatrom, majkom En, medicinskom sestrom, i sestrom Antonijom detinjstvo je provela u predgrađu Sidneja. Da je buduća glumica postalo je jasno kada je kao trogodišnjakinja krenula na balet i ubrzo postala glavna zvezda u školskim predstavama u Sidneju i Melburnu. Kao tinejdžerka izdvajala se visinom, porcelanskim tenom sa sitnim pegicama i riđom kosom i teško se uklapala među vršnjake koji su joj dali nadimak Roda. A kada su jednom prilikom Radeta Šerbedžiju pitali da li je Tom Kruz zaista tako nizak kako se priča, glumac je odgovorio: „Pored Nikol, svaki muškarac izgleda kao kepec."

Kidmanova se rano pojavila u svetu filma i kroz manje uloge u dečjim filmovima pokazala potencijal koji će joj 2003. doneti Oskara i titulu najtraženije holivudske glumice. Uloga doktorke u ostvarenju „Dani grmljavine" iz 1989. odredila je njen profesionalni i životni put. Ovaj film označio je početak njene uspešne glumačke karijere, a saradnja sa zvezdom „Top gana" prerasla je u veliku ljubav krunisanu brakom. Tom je već bio svetska zvezda i Nikol se teško nosila s njegovom velikom slavom.

- Tih prvih godina svi su ga vukli za rukav i to je bilo nekako čudno. A ja sam u suštini veoma stidljiva i uopšte mi nije bilo prijatno - ispričala je Nikol.

U senci Toma Kruza

Međutim, biograf poznatih Dejvid Tomson opisao ju je kao ženu opsednutu sobom, željnu slave i moći, kojoj je brak sa Kruzom poslužio kao ulaznica u Holivud. Većina kritičara smatra da je skoro deceniju bila u senci slavnog muža pokušavajući da izgradi svoj glumački identitet, stekne naklonost kritike i simpatije publike. To joj donekle uspeva snimajući poslednji Kjubrikov film, a raskoš svog talenta pokazuje tek posle mučnog razvoda sa Kruzom, posle čega je snimila svoje najbolje filmove, kojima je čak zasenila nekada popularnijeg supruga. Zbog upornog odbijanja da se priključi Sajentološkoj crkvi, čiji je Tom verni sledbenik, glumac je zatražio razvod, o čemu je glumicu obavestio preko advokata i oduzeo joj starateljstvo nad dvoje usvojene dece. Potpuno skrhana zbog razlaza, Nikol je dugo bila u depresiji verujući da se više nikada neće zaljubiti. Danas je srećno udata za kantri muzičara Kita Urbana, s kojim se dobila dve ćerke, Sandej i Fejt.

Zanimljiva je Nikolina transfomacija iz prirodne, pegave, crvenokose lepotice kakvu je pamtimo u „Opasnom moru", u ikonu stila koja se svim silama trudi da zaustavi starenje i koja svojom krhkom figurom i hladnom lepotom neodoljivo podseća na Grejs Keli. Sličnost sa omiljenom Hičkokovom glumicom pružila joj je priliku da ove godine holivudsku ikonu oživi u filmu „Princeza od Monaka". Početak radikalnih zahvata, koji će u potpunosti promeniti fizionomiju slavne glumice, vidljivi su već 1995. u filmu „Žena za koju se umire", a da je preterala u botoksiranju i estetskoj hirurgiji postalo je jasno kada su se na premijeri filma „Australija" pre dve godine čuli komentari da Nikol više ne liči na sebe i da izgleda kao dvojnica Kim Bejsinger u „Devet i po nedelja".

Nastavak na Press...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Press. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Press. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.