KAKO AMMAR, A SRBIN?! Zvezda Igre sudbine naišla na kritike zbog imena i nacionalnosti - Mnogo me je zabolelo

Izvor: SrbijaDanas.com, 30.Mar.2023, 15:08

"KAKO AMMAR, A SRBIN?!" Zvezda "Igre sudbine" naišla na kritike zbog imena i nacionalnosti - Mnogo me je zabolelo

Glumac je otkrio da je izuzetno emotivan i lako zaplače.

Mladi glumac Ammar Mešić postigao je ogroman uspeh ulogom u seriji "Igra sudbine".

Nedavno se prisetio perioda kada se često navodilo kako je on „jedini Srbin u Igri prestola". Oprečni komentari, priznaje, baš su ga povredili.

- ...Onda su krenuli hejterski komentari: „Kako Amar Srbin? Marš u Tursku, marš u Bosnu". Iako nemam nikakve veze sa tim državama, jako me je to zabolelo. Niti potičem >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << iz takve porodice, niti iz takve sredine... Ali zahvaljujući tim komentarima naučio sam da nije do mene to, da će ljudi svakako pisati. I apsolutno ne čitam komentare - istakao je on.

- Znam da nisam loša osoba, znam da nisam zao. Nikome nikada nisam naudio i, ako jesam slučajno, izvinjavam se. Neka oni žive svoj život, ja ću svoj - objasnio je glumac.

Ammar je otkrio i da je jako emotivna osoba, te se lako zaplače.

- Jako sam emotivan. Plačem za svaku sitnicu. Zaplačem kada pogledam neku emisiju, na primer svaki put lijem suze uz emisiju „Sa Tamarom u akciji" - rekao je Ammar

Podsetimo, Mešić je svojevremeno ispričao kako je u „Igri prestola" završio tako što je jedne godine na Sarajevo film festu upoznao ženu koja je i kasting agent, te koja ga je kasnije kontaktirala - povodom kastinga za pomenuti projekat. Nekoliko dana otad već je bio na putu ka Dubrovniku, a snimanje pamti kao gotovo nestvarno iskustvo uprkos tome što uloga koju je tumačio nije bila posebno istaknuta.

.

Nastavak na SrbijaDanas.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaDanas.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaDanas.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.