Izvor: Svet plus, 01.Apr.2020, 19:35   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Jedna vežba 6 neverovatnih efekata! Ubrzava metabolizam, izbaca toksine...

Jedna vežba 6 neverovatnih efekata! Ubrzava metabolizam, izbaca toksine...

Jedna vežba 6 neverovatnih efekata! Ubrzava metabolizam, izbaca toksine, oporavlja kolena. Posebno se preporučuje osobama koje pate od dijabetesa, varikoznih vena, bolesti zglobova i ravnih stopala.

Položaj žabe je orijentalna vežba koja se praktikuje još od antičkih vremena, a koristila se za mnoge fizičke i psiho-emocionalne probleme. Usmerena je i na vežbanje mišića koji obično nisu dobro razrađeni.

Vežba se posebno preporučuje kod dijabetesa, >> Pročitaj celu vest na sajtu Svet plus << varikoznih vena, bolesti zglobova i ravnih stopala.

Vežba ima za cilj smanjenje verovatnoće povreda, a ima pozitivan efekat za sve kategorije ljudi, bez obzira na starosno doba, pol i kondiciju. Izvode je i naročito prija ljudima koji zbog posla puno sede.

Vežba žaba radi sledeće:

isteže i razvija zglobove gležnja;

jača zglobove kolena;

pomaže kod ravnih stopala;

poboljšava metabolizam, varenje, uklanja toksine;

opušta i jača sve mišiće;

pomaže u popravljanju držanja.


Kontraindikacije:

hernije u preponama ili abdomenu;

pad pritiska;

ozbiljne povrede;

bol u kičmi;

poremećaji cirkulacije;

toplota;

bolesti u akutnoj fazi ili pogoršanje hroničnih procesa.


Kako se izvodi vežba žaba

Klasična žaba

Lezite na stomak. Ispružite ruke uz torzo. Savijte kolena i pokušajte da dosegnete zadnjicu petama. Stavite ruke na noge. Polako podignite glavu i grudi prema gore. Lagano pritiskajući noge, povucite ih prema zadnjici, a zatim pokušajte da stopalima dodirnete kukove.

Jednostavna žaba

Lezite na stomak. Koristi se samo jedna noga, a druga je opružena, dlan oslonjen na pod. Ispružite telo gore, odižući karlični deo od poda. Ruke i pete su okrenute ka dole.

Žaba za početnike

Lezite kao u prethodnoj varijanti vežbe. Slobodnu ruku ostavite da leži na telu. Savijte je, oslonite se na podlakticu, i podižite gornji deo tela prema gore.

Obrnuta žaba

Kleknite na kolena, koja su spojena, a stopala su raširena u širini karlice, prsti unazad. Sedite između nogu s rukama na kolenima. Polako nagnite telo dok glava ne dotakne pod. Podignite bokove i stopala. Pokušajte da dodirnete kukove.

Dodatni saveti:

Vežbajte u komotnoj odeći bez obuće;

Izvodite pokrete polako i glatko kako ne biste istegli mišiće;

Usredsredite se na pokrete i održavajte disanje mirnim i ujednačenim.

Nastavak na Svet plus...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Svet plus. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Svet plus. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.