#Digital2014! Change or Die: Preživeće samo telekomi, mediji i agencije koji budu spremni na brze i česte promene!

Izvor: Svet, 09.Sep.2014, 09:50   (ažurirano 02.Apr.2020.)

#Digital2014! Change or Die: Preživeće samo telekomi, mediji i agencije koji budu spremni na brze i česte promene!

19:01
Sada je na redu izvlačenje nagrada u kojem učestvuju svi koji su tokom dana ubacili vizit-kartu u staklenu posudu a trenutno se nalaze u konferencijskoj sali. Amira Medunjanin izvukla je dobitnicu krstarenja koje dodeljuje “Cruise & Ferry Center”, a nagradu je ovojila Dragana Jelić. Time je završena današnja konferencija Digital 2014!

18:57
Tokom panela “Vidimo se na selfiju” pristigli su i sledeći tvitovi putem hashtaga #digital2014.
>> Pročitaj celu vest na sajtu Svet << />
18:50
Rezultati ankete sa pitanjem “Na kojoj od ovih društvenih mreža imate profil?”, u kojoj je anketirano 120 prisutnih izgledaju ovako: 102 Facebook, 78 Twitter, 67 Instagram, 65 Google +, 55 YouTube, 17 tumblr i 12 Flickr.
18:47
Amira Medunjanin: “U Bosni su zvezde samo na nebu. Pojam zvezda i dalje im je potpuno stran.”
18:40
Nataša Đukanović: “U prvih 48 sati od registracije, Go Daddy je zabeležio preko 100.000 registracija domena ‘.me’. Međutim, ne mislim da baš svako želi da podeli nešto o sebi. Većina velike stvari zadržava za sebe. Kada je reč o selfiju, smatram da je u pitanju trenutni trend tehnologije, jer imamo telefone koji nam to omogućavaju.”

18:37
Dragan Močević: “Imam službeni telefon koji nema ni mejl, ni foto-aparat. Tviter me podseća na jednu seosku kafanu, koja pokušava da bude fensi, a njegovi korisnici podsećaju me na njene goste.”
18:32
Aleksandar Šapić: “Ljudi generalno dobro reaguju kada je reč o humanitarnim akcijama, a sms poruke vidim kao najpraktičniji način prikupljanja novca za one kojima je on potreban.”

18:27
Tatjana Vojtehovski: “Ne mislim da lajk pomaže, za razliku od retvita koji sigurno ima učinak. Ne volim da na silu učestvujem u humanitarnim akcijama, a za sav uspeh fonda ‘Budi human’ zaslužan je sigurno Aleksandar Šapić.”
18:20
Zoran Torbica: “‘Ice-bucket challenge’ potpuno je bio nepotreban kod nas, nakon lečenja dece sms-om. U pitanju je čisto pomodarstvo.”

17:59
Na programu je poslednji panel pod nazivom “Vidimo se na selfiju”, koji će razjasniti pitanja korišćenja „pametne“ tehnologije, društvenih mreža i novih medija. Učesnici su Aleksandar Šapić, Beograd, Zoran Torbica, Beograd, Dragan Močević, Prime Communications, Banjaluka, Tatjana Vojtehovski, Adria Media Group, Beograd, Nataša Đukanović, Podgorica i Amira Medunjanin, Sarajevo. Moderatorka je Dragana Đermanović, a uvodnu reč ima Istok Pavlović.


17:52
Pre početka poslednjeg panela, pročitajte još nekoliko zanimljivih tvitova sa hashtagom #digital2014.

17:50
Na pitanje sa Tvitera, da li je nekada doživeo neprijatnosti zbog neke kolumne u “Novostima”, Voja Žanetić nasmejao je publiku i rekao – “svaki put kada je trebalo da je napišem”.

17:35
Voja Žanetić: “Naše prisustvo nekom događaju je samo po sebi postalo događaj. Mi smo ‘skrinejdžersi’.”

17:20
Svoje viđenje društvenih mreža i novih medija izneće Voja Žanetić, u posebnoj prezentaciji pod nazivom “Izgubljeni u tajmlajnu”.

17:00
Završen je treći panel. Na redu je pauza za kafu powered by Grand kafa, a potom sledi deo konferencije posvećen društvenim mrežama.

16:45
Na kraju panela prezentovani su rezultati ankete sprovedene u publici. Na pitanje “Kada će se po potrošnji i standardu osetiti izlazak iz krize u Srbiji?”, 63% posetilaca konferencije dalo je odgovor “posle 2020″, dok je 28% odgovorilo da će se to dogoditi 2017. godine. Manji procenat, samo 7% ispitanika odlučuli se za 2016. godinu, a najmanji procenat, samo 2%, reklo je da je 2015. godina vreme kada ćemo izaći iz krize.

16:41
Marin Šimurina: “Štampani mediji nemaju pravu sliku o svojim konzumentima – najegzaktnije podatke u tom smislu imaju digitalni mediji.”

16:35
Milica Stefanović: “Potrošači su navikli da na društvene mreže gledaju kao na ‘svoj’ medij, te shodno tome i njihova očekivanja prema omiljenom brendu rastu.”


16:20
Dragana Đermanović, moderatorka jednog od narednih panela, javila se da replicira Milanu Šimurini, te stala u odbranu “pojedinaca” koji na društvenim mrežama  za manje honorare rade za određene marketinške agencije.
Milica Stefanović: “Velike kompanije gledaju kako da ostvare emotivni odnos sa potrošačima – to je tzv. brand-love score. On nama omugaćava posebno mesto u srcu potrošača.”
16:17
Ejub Kučuk: “Svako ko je iz medija, a želi da postigne veće prihode, moraće da pribegne konverziji.”
16:15
Marin Šimurina: “Svako ko danas ima wi-fi, postaje konkuretan velikim operaterima. Eko-sistem dovodi do potpune demokratizacije – stoga, mi treba da slavimo, jer nas je tehnologija dovela do povratka u prirodno stanje stvari.”
16:10
Branka Maletić: “Uz sve veći broj spotova na internetu, postavlja se pitanje kako mi to sve možemo da izmerimo. Naravno, podaci jesu bitni.”
16:05
Ejub Kučuk: “Nedavno sam pokušao da napravim listu nekih brendova i nisam mogao da se setim tri proizvođača guma. Zašto? Zato što su me izgubili kao kupca, jer se oglašavaju tamo gde ih ja ne vidim.”

15:58
Marin Šimurina: “Godinama smo u agencijama imali samo jedan zadatak – ‘think outside the box’. Međutim, u kompanijama više nisu ‘glavne zvezde’ direktori marketinga, već direktori prodaje.”
15:49
Bojan Rendulić: “Sa dolaskom novih trendova, jedino televizije neće izgubiti. Osim toga, globalni mediji postaju sve važniji – Google, Facebook i, od skoro, Twitter.”

15:40
Milica Stefanović: “Ne znači da smo svi počeli da pravimo loše reklame, već su se navike potrošača promenile – oni danas, kada krenu reklame, uzimaju u ruke svoje telefone.”
Milica Stefanović: “Nadamo se da će nam naredna godina doneti prelom koji će nam omogućiti da krenemo napred. Ključ je dopreti do korisnika preko svih kanala komunikacije, tako da ostanete relevantni, a uzimajući u obzir limitirane budžete kojima svi, u ovim kriznim godinama, raspolažemo.”

Počeo je treći panel, Money Talks, koji će pokušati da odgovori na pitanje šta očekujemo od oglašavanja u 2015. godini.
15:30
Pred nama je treći panel – Money Talks u kojem će učestvovati vodeći ljudi medijskih agencija i velikih klijenata. Uvodničar je Iva Đurković, OMD Media, a učesnici su Marija Matić, Direct Media, Milica Stefanović, Coca Cola, Branka Maletić, Media S, Marin Šimurina, Grey, Bojan Rendulić, Initiative FB, Ejub Kučuk, Mita Group, Sarajevo. Moderatorka je Marina Kosanović.

15:22
Dok čekamo početak trećeg panela, pogledajte koje su poznate ličnosti posetile današnju konferenciju.
































15:16
Lea Stanković uputila je poruku kompanijama: “Budite prvi, budite hrabri, orkestrirajte i uputite jednu poruku.”
15:02
Lea Stanković predstavila je tri trenda zajednička svim prezentacijama sa Kanskog festivala iz oblasti advertajzinga. Prvi među njima jeste sve češće okretanje kreiranju sadržaja koji izazivaju interakciju. Drugo, tehnologija zauzima sve značajnije mesto u advertajzingu, što je predstavljeno kroz kampanju kompanije British Airways. Treći trend vezan je za kreiranje sadržaja koji menja navike potrošača.

15:00
Iz medijske sfere polako prelazimo u marketinšku. Koji su trendovi kada je reč o kreativnim kampanjama u svetu govoriće Lea Stanković iz „Communisa“.

14:41
Nenad Milosavljević: “Ljudi sve češće ‘sumanute’, ali istinite vesti dele na društvenim mrežama uz hashtag #nijenjuz, koji je nastao potpuno spontano.”
Nenad Milosavljević: “Stvarnost često nadmaši naše satirične ideje, pa postaje sve teže izmišljati vesti.”
14:38
Nakon pauze za ručak, sledi prezentacija portala Njuz.net, koju će posetiocima predstaviti Nenad Milosavljević.
13:45
Dok traje pauza, pročitajte nove interesantne tvitove koji su pristigli putem hashtaga #digital2014.

13:50
Na redu je pauza za ručak, nakon koje sledi nastavak konferencije.









13:42
Nakon završetka panela, prezentovani su rezultati ankete sprovedene među gostima konferencije, a koja se ticala načina na koji se danas čitaju dnevne novina. Čak 61% prisutnih odgovorilo je da to čini i u printu i onlajn, dok se 34% odlučio isključivo za onlajn novine. 4% posetilaca reklo je da ne čitaju dnevne novine, a 1% novine čita u print verziji.

13:28
Goran Karadžić: “Država će jednom delu populacije obezbediti neophodne uređaje, ali još uvek će biti odlučeno da li će to biti korisnici socijalne pomoći ili oni sa najnižim platama i penzijama. Time će biti pokriveno 32% domaćinstava, a ostali će morati da odu u prodavnice i kupe uređaje koji koštaju između 22 i 25 evra.”
Željko Mitrović: “U maju sledeće godine, kada sprovedemo do kraja digitalizaciju i kada dođe tzv. ‘switch off day’, oko 600 do 700 hiljada domaćinstava ostaće u mraku, jer neće moći da prate program ukoliko ne budu imali odgovarajuće uređaje i antene.”
Željko Mitrović: “Sramota je da RTS, sa novcem kojim raspolaže, ne proizvodi sopstveni dramski program, već u najgledanijim slotovima emituje ‘Srećne ljude’ i ‘Bolji život’”.
13:22
Željko Mitrović: “Ponekad se spuštamo do granice pristojnog, kako bismo odgovorili na potrebe gledalaca.”

Tatjana Ćitić: “Javni servis ima oko 4.300 zaposlenih, dosta je viška, ali mi moramo da se transformišemo u mali sistem koji će funkcionisati nakon digitalizacije.”

Goran Milić: “Izlizala se koncepcija državne televizije.”
13:16
Goran Milić, govoreći o rijaliti programima, citirao je Aleksandra Tijanića: “Na hiljade ljudi u Srbiji ne spava kako bi gledalo pet ljudi kako spavaju.”

Goran Milić: “Televzija je kod nastala iz radija, a u Americi iz Holivuda – njima je priroritet bila gledanost.”
13:10
Dražen Mavrić: “Mi smo tu radi gledalaca, ali smo beskompromisni kada je reč o informativnom programu – ne podilazimo ni političarima, ni oglašivačima. Međutim, kod ostalog programa podilazimo publici i emitujemo ono za šta mislimo da će oni želeti da gledaju. Turski program je i dalje gledan, ali smo ga izrabili.”

13:02
Goran Karadžić: “Saradnja sa Zagrebom i Sarajevom je odlična, imamo slične probleme i trudimo se da praksa među nama bude ujednačena. Problemi leže u tržištu. Televizija je biznis i to se grupo vidi u našem regionu.”

Željko Mitrović: “Digitalna revolucija je u takvoj ekspanziji, da zakonska regulativa ne može da postigne njen tempo.”

Moderatorka je sve učesnike pitala kako vide regionalno medijsko tržište, s obzirom na to da se govori o tri različite zemlje, sa sličnim kulturama, ali različtim zakonskim regulativama.
12:53
Brent Sadler: “Multitasking je veoma važan i moramo se adaptirati na promene, kao i težiti kreativnosti.”

Brent Sadler: “Pre 15 godina bio sam reporter CNN-a tokom NATO bombardovanja na istom ovom mestu i dobro znam šta se ovde dešavalo. Međutim, danas govorimo o medijima i borbi između tradicionalnih medija i digitalizaciji i načinu kako da se ova promena premosti.”
Brent Sadler je, obraćajući se Željku Mitroviću rekao: “Pink nikada neće biti zaboravljen, bez obzira na sve promene koje se dešavaju na medijskom nebu!”

12:48
Željko Mitrović rekao je da već danas imamo situaciju u kojoj za gledanje televizije više nisu potrebni kablovi, već samo brz protoko interneta, te da samo njegova kompatija nudi četiri prozivoda pomoću kojih gledaoci mogu da gledaju preko 100 kanala.
12:43
Željko Mitrović: “Okolnosti su izmenjene i o elektronskim medijima ne može se više govoriti kao pre 10 godina. Stanje u regionu je mnogo gore nego pre, naročito zbog advertajzinga i smanjenja budžeta. U celom regionu su uspostavljeni počeci ukupne transformacije.”
12:36
Goran Milić: “Srbija je zemlja o kojoj se mnogo više priča nego o Kamerunu – zanimljiva je istorijski, politički. To treba iskoristiti kao proizvod i pročitati šta je to univerzalno zanimljivo u vezi sa Srbijom ili Hrvatskom i to plasirati svetu.”


12:25
Sada je na redu drugi panel pod nazivom Gde se krije građanin Kejn: Medijski skener regiona 2014. Panelisti su Dražen Mavrić – Nova TV, Zagreb, Goran Milić, Al Jazeera Balkans, Sarajevo, Brent Sadler, N1, Beograd, a moderatorka je Jovana Gligorijević, pomoćnica glavnog urednika magazina “Vreme”. Ali, pre toga, Goran Karadžić, predsednik Saveta Regulatornog tela za elektronske medije, kako se nekadašnja RRA danas zove, govori o digitalizaciji i elektonskim medijima u Srbiji, a prisutnima će se obratiti i Tatjana Ćitić, odgovorna urednica Digitalnog programa RTS-a, koje će prisutnima ispričati kako Javni servis dočekuje digitalizaciju.





12:17
Ljubiša Lukić zaključio je da su prednosti “Multiplatform Certificate” realan medijski potencijal, efikasnije korišćenje budžeta za oglašavanje, realna slika jedinstvenih poseta vebsajtu, svetski priznati parametri, a ciljna grupa je na dohvat ruke.

12:04
Ljubiša Lukić: “Digitalne replike danas postaju mnogo čitanije od print izdanja.”
Ljubiša Lukić rekao je da izdavače sada posmatramo kao vlasnike medija.


Ljubiša Lukić: “Kreiran je konsolidovan odit (Multiplatform Certificate) u svetskoj ABC organizaciji IFABC, kao odgovor na promene na tržištu medija. Javlja se pad tiraža štampanih medija, digitalna izdanja u funkciji su održanja referenci štampanih izdanja, a primetan je dinamičan rast web-a.”
Ljubiša Lukić: “Svaki vlasnik medija ima ‘urođenu manu’ da preteruje sa snagom svog medija.”
12:00
Nakon pauze sledi prvi Case Study – Integrisanim oditom do većih oglasnih potencijala u Srbiji i svetu.
Prisutnima će se obratiti Ljubiša Lukić, direktor ABC Srbija, koji će govoriti o novim trendovi iz ove oblasti.
11:39
Dok traje pauza, pročitajte najzanimljivije tvitove sa hashtagom #digital2014.

11:33
Usledila su pitanja sa Tvitera. Na pitanje jednog od korisnika ove društvene mreže, upućeno Ivici Mudriniću, da li je teže raditi za hrvatskog ili nemačkog poslodavca, Senior Vice President Deutsche Telekom Europe odgovorio je da kompaniju čine ljudi, nezavisno od geografije ili mentaliteta.
Na redu je pauza za kafu u trajanju od pola sata, a konferansije je obavestio prisutne da pauzi mogu ubaciti svoje vizit-karte u staklenu posudu koju će nositi hostese. Na kraju konferencije biće izvučen dobitnik nagradnog krstarenja koje poklanja agencija Cruise & Ferry Center. U igri su samo oni koji u trenutku izvlačenja budu u sali.

11:25
Pred kraj panela predstavljeni su rezultati ankete sprovedene među gostima. Na pitanje “kako kuminicirate sa poslovnim partnerima i prijateljima”, 32% odgovorilo je da to radi putem mobilnih telefona, a jednak procenat kao osnovno sredstvo poslovne komunikacije koristi e-mail. Čak 18% anketiranih odlučuje se za Viber, a po 9% za fiksni telefon i WhatsApp.

11:17
Ivica Mudrinić: “Društvena paradigma se promenila, što je zasluga digitalizacije. Naša je misija da stvorimo nove usluge za naše korisnike – ne gledamo u retrovizor, nego u budućnost.”

Slobodan Đinović: “Ne mislim da telekomunikacioni operatori mogu da uđu na OTT tržište. Mi smo nastali kao rezultat konslidacije manjih partnera, te pričam iz ličnog iskustva. Međutim, mogu da prognoziram da ćemo za godinu-dve doći do kreiranja sopstvene aplikacije.”

11:10
Ove Fredheim: “Ako izgubite ključeve od stana, nećete to primetiti sve dok ne pokušate da otključate stan, slično je i sa kreditnom karticom – shvatićete da je nema tek kada budete u situaciji da nešto platite. Međutim, ako izgubite mobilni telefon, shvatićete to u roku od jednog minuta.”
11:07
Dejan Ljuština naveo je primer kupovine ekskluzivnog sadržaja, gde je sinoć hrvatska televizija otkupila prava na emitovanje prenosa finala US Opena i platila ga koliko bi koštao i otkup prenosa dva cela grend slem turnira.
11:02
Predrag Ćulibrk: “Godinama smo zapostavili emocionalni nivo sa korisnicima, te smo godinama sa njima komunicirali preko telefonskog računa. Primera radi, pre nekoliko meseci lansirali smo sportsku društvenu mrežu Teren, čime smo pokušali da lokalni sadržaj približimo našim ljudima. Za nekoliko nepunih meseci imali smo preko 100.000 daunlouda aplikacije.”

10:55
Adrian Ježina: “Telekom Austria je u periodu ekspanzije, a ulaganje u sadržaj sigurno je jedan od prioriteta.”
Adrian Ježina: “Između prihoda i ulaganja stvara se veliki ‘gap’. Teško je reći da li smo izgubili bitku sa voice-mesidžingom, Viberom i sl.”
10:48
Dejan Turk: “Kad si mali onda imaš mogućnost da porasteš. VIP je u Srbiji tek 7 godina, a prošle godine smo porasli čak za 20%. Jedna od najvažnijih inovacija koju možemo da primenimo jeste odnos prema korisnicima.”

10:42
Ivica Mudrinić: “Telekom sektor, u odnosu na ‘ott’ igrače i ostale takmace, zaostaje. Mora se transformisati uspomoć nove strategije, koja će omogućiti zadržavanje relevantnosti prema korisnicima, jer ona danas nije na nivou na kojem bi trebalo da bude.”

10:36
Ove Fredheim: “Do sada je telekom operaterima bilo veoma teško da naplaćuju svoje usluge. Facebook je besplatan, ali oglašivači moraju da plaćaju za svoje prisustvo na ovoj društvenoj mreži.”

10:28
Predrag Ćulibrk: “Telekom operateri nisu se snašli i nisu uspeli da svoje poslovne modele prilagode novim idejama, dostignućima i  izazovima tržišta.”

10:24
Na redu je prvi panel Bright Or Cloudy Sky: Telekomunikacione kompanije u regionu 2014, koji će okupiti najveće telekomunikacijske lidere regiona. Takođe, Android aplikaciju Digital2014 sa kompletnim programom konferencije i biografijama učesnika svi mogu da preuzmu na Android marketu, ukucavanjem Digital2014 u pretragu.

Panlisti su Ove Fredheim – CEO Telenor Srbija, Dejan Turk – CEO Vip mobile Srbija, Predrag Ćulibrk – CEO Telekom Srbije, Ivica Mudrinić – Senior Vice President, Deutsche Telekom Europe,  Adrian Ježina – Mtel Bugarska i CTO VIPneta, Sofija, Slobodan Đinović, CEO ORION Telekom. Moderator je Dejan Ljuština.
10:16
Dejan Ljuština: “Kada je reč o medijskom sektoru, tri su glavne poruke u kontekstu industrije medija i prekretnici u vezi sa oglašavanjem. U 2018. godini digitalno oglašavanje postaje najjača oglašivačka grana. Drugo, treba monetizovati digitalnog kupca i, treće, nove zemlje donose rast.”
Ljuština je prognozirao i da će mobilno oglašavanje biti najbrže rastuća komponenta internet oglašavanja, te zaključio da je budućnost telekomunikacija u inovacijama.
10:07
Dejan Ljuština dodao je da se inovacije u telekomunikacijama najmanje dešavaju kod telekom operatera.
Dejan Ljuština: “Promene u ekosistemu koje će nastupiti ogledaju se u konsolidaciji mreža, ulozi države kao investicijskog partnera, uređaji će postati sve bitniji, a veća vrednost biće u tzv. ‘over the top’ igračima.”
09:58
Dejan Ljuština: “Samo na WhatsAppu razmeni se do 20 milijardi poruka na dan.”
Dejan Ljuština: “Danas je ujedno i ‘launch’ iPhonea 6 i iWatcha.”
09:52
Sledi Global reportTrendovi u telekomunikacijama, medijima i digitalu koji će predstaviti Dejan Ljuština, voditelj regionalnog tima PricewaterhouseCoopers.

Dejan Ljuština: “Danas su najveći igrači u telekomunikacijama tzv. “velikih pet” – Apple, Facebook, Google, Microsoft i Amazon. Facebook je danas veći od Coca-Cole.”
09:47
Robert Čoban: “Dnevno razmenim i do nekoliko stotina poruka putem imejla i društvenih mreža. Telekomunikacije, mediji, marketing i društvene mreže, četiri oblasti koje će biti obrađene kroz današnje panele – ništa se u skorije vreme nije kroz istoriju menjalo tako rapidnom brzinom.”


09:45
Konferansije je pomenuo uz čiju pomoć se konferencija održava. To su kompanije „Telenor“, „Orion Telekom“, „Dunav Net“, „Knjaz Miloš“ i „Grand kafa“. Zvanični automobil konferencije je „Ford“.



Komentare na tviteru možete pratiti na Tvit-volu čiji je pokrovitelj kompanija „Telenor“. Nakon toga, predsednik kompanije Color Press Group, Robert Čoban, pozdravio je uvažene goste.

09:40
Maja Gojković: “Pred ovolikim brojem stručnjaka, radije bih sa vama podelila lična iskustva, nego se bavila brojkama. Želim sa ponosom da naglasim da sajt Skupštine Srbije omogućava redovan strim sednica, prateći time vodeće trendove. Treba naglasiti i da je donet novi set medijskih zakona, čime su stvoreni svi uslovi za digitalizaciju medija.”

Predsednica skupštine Republike Srbije parafrazirala je u svom govoru i čuvenog Stiva Džobsa, osnivača kompanije Apple, rekavši da “nije sve u broju lajkova i folovera”, već u prilikama koje ćemo ostvariti.
09:38
Konferansije Boban Spasojević poželeo je svima dobrodošlicu i najavio početak konferencije Digital 2014, te pozvao Maju Gojković, predsednicu skupštine Republike Srbije, da zvanično otvori današnju konferenciju.

08:52
Sve je spremno za održavanje prve konferencije Digital 2014, koja će okupiti telekomunikacijske, medijske i marketinške lidere regiona u želji da odgovore na brojna pitanja iz ovih oblasti koja nam se svakodnevno nameću.

 
Media Clipping press clipping
video clipping
web clipping  
























 
 
 
twi Tokom četiri panela i pet prezentacija učesnici konferencije razgovaraće o najvećim izazovima sa kojima se u ovim oblastima suočava naše tržište.
 
Takođe, sa vama ćemo tokom trajanja čitave konferencije sa lica mesta deliti fotografije, kao i zaključke koje su u svojim izlaganjima izneli panelisti i govornici.
Ukoliko želite da nešto poručite učesnicima, ili im postavite pitanje, možete to učiniti na Tviteru putem hashtaga #digital2014
Autor: Life Content
Foto: Life Content

Nastavak na Svet...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Svet. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Svet. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.