Izvor: Glas javnosti, 31.Jul.2011, 07:11 (ažurirano 02.Apr.2020.)
JUTA: U 2011. pet tužbi i 19 prigovora putnika
BEOGRAD - Nacionalna asocijacija turističkih agencija Juta primila je ove godine, do 27. jula, ukupno 19 prigovora, pri čemu je podneto pet tužbi koje su se odnosile na neodgovarajući smeštaj i otkaz aranžmana putnika.
Broj reklamacija putnika se izražava u promilima, ističu u toj asocijaciji, uz objašnjenje da je to potvrda visokog kvaliteta i profesionalnog odnosa agencija članica Jute. Uobičajeni evropski prosek prigovora iznosi od tri do pet odsto.
Najčešći >> Pročitaj celu vest na sajtu Glas javnosti << prigovori srpskih turista su se odnosili na neodgovarajući smeštaj i neodgovarajuću promenu smeštajnog objekta, lošu ishranu, kao i nedostupnost predstavnika agencije.
Putnici su se žalili i na to što prilikom zaključenja ugovora o putovanju nisu bili dovoljno informisani, kao i da su obaveštenja subagenata bila neodgovarajuća.
Kako je precizirano, 10 od ukupno 19 prigovora se odnosilo na smeštaj, tri na prevoz, dva na otkaz putnika, po jedan na prljavu plažu, prljav bazen i usluge vodiča, kao i jedan koji je bio vezan za skidanje s liste putnika.
Od pet podnetih tužbi, četiri su se odnosile na neodgovarajući smeštaj, a jedna na otkaz aranžmana putnika. Arbitražno veće je dva predmeta delimično usvojilo, dva su odbačena i za jedan je postignuto poravnanje.
U čitavoj prošloj godini u Jutu je pristiglo 57 prigovora nezadovoljnih putnika.