JUTA: U 2011. pet tužbi i 19 prigovora putnika

Izvor: Glas javnosti, 31.Jul.2011, 07:11   (ažurirano 02.Apr.2020.)

JUTA: U 2011. pet tužbi i 19 prigovora putnika

BEOGRAD - Nacionalna asocijacija turističkih agencija Juta primila je ove godine, do 27. jula, ukupno 19 prigovora, pri čemu je podneto pet tužbi koje su se odnosile na neodgovarajući smeštaj i otkaz aranžmana putnika.

Broj reklamacija putnika se izražava u promilima, ističu u toj asocijaciji, uz objašnjenje da je to potvrda visokog kvaliteta i profesionalnog odnosa agencija članica Jute. Uobičajeni evropski prosek prigovora iznosi od tri do pet odsto.

Najčešći >> Pročitaj celu vest na sajtu Glas javnosti << prigovori srpskih turista su se odnosili na neodgovarajući smeštaj i neodgovarajuću promenu smeštajnog objekta, lošu ishranu, kao i nedostupnost predstavnika agencije.

Putnici su se žalili i na to što prilikom zaključenja ugovora o putovanju nisu bili dovoljno informisani, kao i da su obaveštenja subagenata bila neodgovarajuća.

Kako je precizirano, 10 od ukupno 19 prigovora se odnosilo na smeštaj, tri na prevoz, dva na otkaz putnika, po jedan na prljavu plažu, prljav bazen i usluge vodiča, kao i jedan koji je bio vezan za skidanje s liste putnika.

Od pet podnetih tužbi, četiri su se odnosile na neodgovarajući smeštaj, a jedna na otkaz aranžmana putnika. Arbitražno veće je dva predmeta delimično usvojilo, dva su odbačena i za jedan je postignuto poravnanje.

U čitavoj prošloj godini u Jutu je pristiglo 57 prigovora nezadovoljnih putnika.

Nastavak na Glas javnosti...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Glas javnosti. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Glas javnosti. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.