Izvor: B92, 30.Jul.2011, 10:30 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Juta: Za pola godine 19 žalbi
Beograd -- Od početka godine do polovine jula Juta je dobila 19 prigovora putnika na usluge turističkih agencija. Kvalitet smeštaja najčešća žalba.
Pored kvaliteta smeštaja, putnici su imali i prigovore na prevoz, a žalili su se i na usluge vodiča, prljavu plažu i bazen i skidanje sa liste putnika.
U Juti naglašavaju da je to mali procenat prigovora, navodeći da je evropski prosek žalbi putnika od tri do pet odsto od ukupnog broja putnika.
U 2010. godini, >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << preko agencija koje su članice Nacionalne asocijacije turističkih agencija Srbije - putovalo je oko 600.000 putnika iz Srbije, a u prvih šest meseci ove godine beleži se za oko 10 odsto više putnika nego u istom periodu prošle godine.
Nacionalna asocijacija turističkih agencija Srbije okuplja 95 odsto predstavnika turističke privrede Srbije.
Prema podacima Jute, najviše tužbi putnika zabeleženo je u 2008. godini i to 68, dok je u 2009. i 2010. godini stiglo po 57 tužbi.
Putnici iz Srbije najviše su se žalili na neadekvatan smeštaj, lošu ishranu, nedostupnost predstavnika turističkih agencija i na nedovoljnu informisanost prilikom zaključenja ugovora o putovanju.
Ove godine Juti 19 žalbi putnika
Izvor: B92, 30.Jul.2011
Nacionalna asocijacija turističkih agencija Srbije - Juta (YUTA), saopštila je da je od početka godine pa do polovine jula dobila 19 prigovora putnika, od kojih se 10 odnosilo na kvalitet smeštaja.
JUTA: U 2011. PET TUŽBI I 19 PRIGOVORA PUTNIKA
Izvor: Kurir, 30.Jul.2011
BEOGRAD - Nacionalna asocijacija turističkih agencija Juta primila je ove godine, do 27. jula, ukupno 19 prigovora, pri čemu je podneto pet tužbi koje su se odnosile na neodgovarajući smeštaj i otkaz aranžmana putnika...Broj reklamacija putnika se izražava u promilima, ističu u toj asocijaciji,...
JUTA: U 2011. pet tužbi i 19 prigovora putnika
Izvor: Glas javnosti, 31.Jul.2011, 07:11
BEOGRAD - Nacionalna asocijacija turističkih agencija Juta primila je ove godine, do 27. jula, ukupno 19 prigovora, pri čemu je podneto pet tužbi koje su se odnosile na neodgovarajući smeštaj i otkaz aranžmana putnika...Broj reklamacija putnika se izražava u promilima, ističu u toj asocijaciji,...