Izvor: Blic, 30.Jul.2011, 18:25 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Turisti se najviše žale na smeštaj i lošu hranu
Nacionalna asocijacija turističkih agencija "Juta" primila je ove godine, do 27. jula, ukupno 19 prigovora, pri čemu je podneto pet tužbi koje su se odnosile na neodgovarajući smeštaj i otkaz aranžmana putnika.
Uobičajeni evropski prosek prigovora iznosi od tri do pet odsto.
Najčešći prigovori srpskih turista su se odnosili na neodgovarajući smeštaj i neodgovarajuću promenu smeštajnog objekta, lošu ishranu, kao i nedostupnost predstavnika agencije. >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic <<
Putnici su se žalili i na to što prilikom zaključenja ugovora o putovanju nisu bili dovoljno informisani, kao i da su obaveštenja subagenata bila neodgovarajuća.
Kako je precizirano, 10 od ukupno 19 prigovora se odnosilo na smeštaj, tri na prevoz, dva na otkaz putnika, po jedan na prljavu plažu, prljav bazen i usluge vodiča, kao i jedan koji je bio vezan za skidanje sa liste putnika.
Od pet podnetih tužbi, četiri su se odnosile na neodgovarajući smeštaj, a jedna na otkaz aranžmana putnika.
Arbitražno veće je dva predmeta delimično usvojilo, dva su odbačena i za jedan je postignuto poravnjanje.