Turisti se najviše žale na smeštaj i lošu hranu

Izvor: Blic, 30.Jul.2011, 18:25   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Turisti se najviše žale na smeštaj i lošu hranu

Nacionalna asocijacija turističkih agencija "Juta" primila je ove godine, do 27. jula, ukupno 19 prigovora, pri čemu je podneto pet tužbi koje su se odnosile na neodgovarajući smeštaj i otkaz aranžmana putnika.

Uobičajeni evropski prosek prigovora iznosi od tri do pet odsto.

Najčešći prigovori srpskih turista su se odnosili na neodgovarajući smeštaj i neodgovarajuću promenu smeštajnog objekta, lošu ishranu, kao i nedostupnost predstavnika agencije. >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic <<

Putnici su se žalili i na to što prilikom zaključenja ugovora o putovanju nisu bili dovoljno informisani, kao i da su obaveštenja subagenata bila neodgovarajuća.

Kako je precizirano, 10 od ukupno 19 prigovora se odnosilo na smeštaj, tri na prevoz, dva na otkaz putnika, po jedan na prljavu plažu, prljav bazen i usluge vodiča, kao i jedan koji je bio vezan za skidanje sa liste putnika.

Od pet podnetih tužbi, četiri su se odnosile na neodgovarajući smeštaj, a jedna na otkaz aranžmana putnika.

Arbitražno veće je dva predmeta delimično usvojilo, dva su odbačena i za jedan je postignuto poravnjanje.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.