U hotelu „Jezero“ ova sezona najbolja od renoviranja

Izvor: Kolektiv.co.rs, 24.Avg.2016, 13:34   (ažurirano 02.Apr.2020.)

U hotelu „Jezero“ ova sezona najbolja od renoviranja

„Jezero“ pokazuje tendenciju razvoja Sudeći po posećenosti, po komentarima gostiju, ali i po finansijskim rezultatima, ova letnja sezona je prošla mnogo bolje nego ranijih godina – kaže upravnica hotela Milica Milovanović. – Za septembar i oktobar već ugovoreno 13 poslovnih skupova. – Više pažnje reklami hotela u narednom periodu BORSKO JEZERO. – Ova letnja turistička sezona privodi se kraju, a u hotelu „Jezero“ na Borskom jezeru već je dobila epitet najbolje od renoviranja objekta pre četiri godine. Dolazili su ljudi sa svih strana, što ovde ocenjuju kao još jedan pokazatelj da se za hotel čulo. Najviše domaćih gostiju je, kao i dosad, iz velikih gradova – Beograda, Novog Sada, Jagodine, Paraćina, Kragujevca, Negotina, Kladova. Korišćenje vaučera za popust za letovanje, koji važe do kraja novembra, pokazalo se kao odlična ideja, jer su ih veoma često koristili. Međutim, iz godine u godinu sve je više inostranih turista – ove je bilo najviše Bugara i Rumuna. Skoro petina gostiju hotela je iz inostranstva, što je znatno više nego prethodnih sezona. Zahvaljujući aktivnom internet marketingu i izlasku na inostrane turističke sajtove gde se „Jezero“ reklamira, sve je više gostiju iz Rusije i ostalih evropskih zemalja, ali i Kine i SAD. – Sudeći po posećenosti, po komentarima gostiju, ali i po finansijskim rezultatima, ova letnja sezona je prošla mnogo bolje nego ranijih godina. To nas veoma raduje, jer znači da hotel ima tendenciju razvoja. Nadam se da ćemo uspeti da zadržimo taj procenat popunjenosti do kraja godine, a u sledećoj i da ga povećamo. Posle završetka letnje sezone smanjuje se procenat individualnih gostiju i počinje period kada možemo da se oslanjamo na poslovni, odnosno kongresni turizam. Za septembar i oktobar već imamo ugovoreno 13 poslovnih skupova. LEOS, Institut za ekonomiju i pravo, Inženjerska komora Srbije, „Farmakom“, „Gigatron“ i Crveni krst Srbije organizuju seminare, a ugostićemo i paraplegičare Srbije koji već treći put dolaze kod nas. Svakog vikenda, čak i tokom nedelje, imamo neki seminar na kome obično prisustvuje po stotinak ljudi. Tu su i grupe koje dolaze posredstvom turističkih agencija („Robinzon“ iz Nemačke koji već tri godine dovodi goste kod nas, i to dva puta godišnje, „Far away“, „Miros“, „Aster“) – kaže Milica Milovanović, upravnica hotela „Jezero“. Očigledno je da se zadovoljni gosti ponovo vraćaju, ali i da su svoje utiske preneli i podelili sa prijateljima. Međutim, preporuka prijatelja sigurno nije dovoljna, a naša sagovornica priznaje da nije mnogo urađeno na reklami hotela. – U narednom periodu tome moramo posvetiti više pažnje. Imamo neke ideje koje ćemo realizovati u sledećim nedeljama. Zaista je šteta da se za hotel sa ovakvim sadržajima ne čuje šire i dalje. Ovo tim pre što ima toliko pozitivnih komentara gostiju da radimo stvarno kako treba. Kada već dođu na predivno Borsko jezero, gosti žele da se upoznaju i sa ostalim prirodnim lepotama ovog kraja – da posete Bor, Brestovačku Banju, Crni vrh, Lazarev kanjon, Zlotske pećine. Upravnica „Jezera“ je na kraju dodala da su smanjujući sve troškove u objektu umanjili i zarade zaposlenih, kako bi postigli što bolje poslovne rezultate.
Pogledaj vesti o: Bor

Nastavak na Kolektiv.co.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Kolektiv.co.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Kolektiv.co.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.