Izvor: MC Bor, 16.Jan.2018, 16:07 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Potrošačima Vodič kroz inspekcijske službe
Bor, 16.01.2018.
POKRET POTROŠAČA BOR predstavio je Vodič kroz inspekcijske službe i Uputstva za rešavanje reklamacije potrošača.APOS Brošura Štampa
Pokret potrošača u Boru kroz „Vodič kroz inspekcijske službe“ pokušaće da bolje upozna građane o pravima potrošača, gde se nalaze nadležne inspekcije, kada imamo pravo na reklamaciju?
Činjenica je da potrošači u velikoj meri nisu upoznati sa svojim pravima i načinima >> Pročitaj celu vest na sajtu MC Bor << njihovog ostvarivanja. Iz tog razloga je od velike važnosti svaka vrsta edukacije ili informisanja potrošača.
“ Kroz ovaj projekat, priredili smo i brošuru u kojoj će potrošači moći da nađu sve podatke o delokrugu rada svake inspekcije, brojeve telefona, adrese, mejlove. Preduzeća koja ne poštuju Zakon o zaštiti potrošača su najčešće javna preduzeća i moraće snositi odgovornost za to. Ključno u ovom projektu, koji je odobren od strane Opštine Bor, jeste informisanje i usmeravanje potrošača u ostvarivanju svojih prava“– rekao je Zoran Andrejić.Brošura