
Izvor: Informacija.rs, 28.Apr.2025, 14:29
Microsoft glavna meta fišing napada, Mastercard se vratio na listu najčešće zloupotrebljavanih brendova
Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u fišing napadima. Ime tehnološkog giganta pojavljuje se u više od trećine (36%) svih fišing napada u prvom kvartalu 2025. godine, pokazuju podaci iz novog izveštaja kompanije Check Point. Google je skočio na drugo mesto sa 12% pokušaja fišinga, dok je Apple treći na listi Check Point-a sa 8%. Mastercard se vraća na velika vrata, ponovo se pojavljajući...
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Informacija.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Informacija.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.