Izvor: ITsvet.com, 23.Apr.2015, 15:00 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Google, Apple troše mnogo na lobiranje
Google, Apple i Amazon.com potrošile su rekordne količine sredstava na lobiranje, pokušavajući da utiču na američke političare i politiku. Google, koji važi za najvećeg lobistu u Vašingtonu, potrošio je $5.47 miliona u prva tri meseca ove godine, što ga čini petim najvećim lobistom u industriji. Apple je u istu svrhu potrošio 1.24 miliona u toku prvog kvartala, čime je oborio sopstveni rekord zabeležen pre godinu dana, kada je ovaj proizvođač potrošio $1.19 miliona u toku četvrtog kvartala i zauzima osmo mesto na listi najvećih lobista. Amazon je u svrhu lobiranja za ovaj kvartal izdvojio $1.91 milion, što je 14 odsto više u odnosu na prethodni kvartal.
Pogledaj vesti o: Apple, Vašington