Izvor: RTS, 25.Dec.2018, 00:38 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Epl najvredniji brend u 2018.
U tradicionalnoj rang-listi koju svake godine objavljuje "Interbrend", najvredniji svetski brend u 2018. godini bio je "Epl", koji je procenjen procenjena na 214,4 milijarde dolara, 16 odsto više nego prethodne godine.
Na drugom mestu je "Gugl", čija vrednost je uvećana za deset odsto i sada iznosi 155,5 milijardi dolara, a treći je "Amazon", koji vredi 100,7 milijardi, čak 56 odsto više nego >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << lane.
Slede "Majkrosoft", koji je procenjen na 92,7 milijardi, što je rast od 16 odsto, Koka kola je peta, iako joj je vrednost umanjena za pet odsto i iznosi 66,3 milijarde, na šestom mestu je Samsung koji je povećao vrednost za šest odsto na 59,8 milijardi dolara.
"Tojota" vredi 53,4 milijarde, šest odsto više nego 2017., i nalazi se na sedmoj poziciji, "Mercedes" je osmi sa 48,6 milijardi, a među prvih deset su još "Fejsbuk", sa 45,1 milijardu, čija je vrednost opala za dva odsto u odnosu na prošlu godinu i "Mekdonalds", koji je procenjen na 43,4 milijarde.
Od desetog do 20. mesta su "Intel" (43,3), Aj-Bi-Em (42,9), Be-Em-Ve (41), "Dizini" (39,8), "Cisko" (34,5), "Dži-I tehnolodži" (32,7), "Najk" (30,1), "Luj Viton" (28,1), "Orakl" (26,1) i "Honda" (23,6).
Proglašen najvredniji svetski brend u 2018. godini
Izvor: B92, 25.Dec.2018
U 2018. godini najvreniji svetski brend bio je Epl, čija je vrednost procenjena na 214,4 milijarde dolara, 16 procenata više nego prethodne godine, navodi se u tradicionalnoj rang listi koju svake godine objavljuje Interbrand...Na drugom mestu je Gugl, čija vrednost je uvećana za deset odsto i sada...