Apple kao najvredniji brend

Izvor: ITsvet.com, 30.Sep.2013, 13:33   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Apple kao najvredniji brend

Vladavina kompanije Coca Cola koja je trajala 13 godina u kojima je ovaj brend osvajao titulu najboljeg globalnog brenda je završena. Novi lider na ovoj listi koju sastavlja Interbrand organizacija je Apple čija vrednost je procenjena na rekordnih $54.5 milijardi januaru mesecu. Apple je krenuo od osmog mesta 2011. godine da bi se popeli na drugo prošle godine, a sada su i najbolji brend na svetu sa procenama da ovaj brend vredi celih $98.3 milijarde. Uprkos gubitku prvog mesta Coca Cola je ipak uspela da ostane na pobedničkom postolju ove liste. Za one koji su se zapitali gde je Google na ovoj listi informacija da je ova kompanija na drugom mestu između Apple-a i Coca Cole.

Nastavak na ITsvet.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Apple najvredniji brend na svetu

Izvor: B&F Online, 30.Sep.2013

Na Interbrandovoj rang listi svetskih brendova Apple je sa svojih 98,3 milijardi dolara postao najvredniji svetski brend prešišavši čak i nekada nedostižnu Coca Colu. Njegov uspon bio je neverovatan – sa 8. mesta u 2011. godini i 50 milijardi dolara manje, ovaj IT gigant uspeo je za samo dve godine...

Nastavak na B&F Online...

Apple najbolji svjetski brend; Coca-Cola gubi primat nakon 13 godina

Izvor: SEEbiz.eu, 30.Sep.2013

BERLIN - Coca-Cola se zapravo spustila čak dva mjesta na ljestvici u 2013. i sada je na trećem mjestu, dok je na drugo mjesto dospio Google.

Nastavak na SEEbiz.eu...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta ITsvet.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta ITsvet.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.