Izvor: ITsvet.com, 30.Sep.2013, 13:33 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Apple kao najvredniji brend
Vladavina kompanije Coca Cola koja je trajala 13 godina u kojima je ovaj brend osvajao titulu najboljeg globalnog brenda je završena. Novi lider na ovoj listi koju sastavlja Interbrand organizacija je Apple čija vrednost je procenjena na rekordnih $54.5 milijardi januaru mesecu. Apple je krenuo od osmog mesta 2011. godine da bi se popeli na drugo prošle godine, a sada su i najbolji brend na svetu sa procenama da ovaj brend vredi celih $98.3 milijarde. Uprkos gubitku prvog mesta Coca Cola je ipak uspela da ostane na pobedničkom postolju ove liste. Za one koji su se zapitali gde je Google na ovoj listi informacija da je ova kompanija na drugom mestu između Apple-a i Coca Cole.
Apple najvredniji brend na svetu
Izvor: B&F Online, 30.Sep.2013
Na Interbrandovoj rang listi svetskih brendova Apple je sa svojih 98,3 milijardi dolara postao najvredniji svetski brend prešišavši čak i nekada nedostižnu Coca Colu. Njegov uspon bio je neverovatan – sa 8. mesta u 2011. godini i 50 milijardi dolara manje, ovaj IT gigant uspeo je za samo dve godine...
Apple najbolji svjetski brend; Coca-Cola gubi primat nakon 13 godina
Izvor: SEEbiz.eu, 30.Sep.2013
BERLIN - Coca-Cola se zapravo spustila čak dva mjesta na ljestvici u 2013. i sada je na trećem mjestu, dok je na drugo mjesto dospio Google.