Izvor: S media, 11.Apr.2012, 16:50 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Amazon prati Apple u stopu
Reč je o načinu zarade koji Appleu donosi veliki novac.
Kindle Fire je težak promašaj
Google mapa za preživljavanje zombi apokalipse
Za sve koji se nikada nisu susreli sa in-app kupovinom, evo objašnjenja. Reč je o kupovanju 'stvari' unutar same aplikacije. Vrlo korisna stvar, naročito kada su u pitanju distributeri magazina, filmova, muzike i sličnih digitalnih dobara. Korisnik sada može, kao kod Applea i Googlea, da skine npr. >> Pročitaj celu vest na sajtu S media << aplikaciju od New York Timesa i onda unutar te aplikacije da kupi godišnju pretplatu, bez napuštanja sigurnog okruženja koje nudi Amazon.
Proizvođači aplikacija su zadovoljni što je Amazon napravio ovaj korak, jer je istorija sa aplikacijama za iUređaje pokazala da jednostavnija kupovina donosi nemerljivo više prodaje, pa se čak i 30 posto rabata koliko uzima Apple, a sada i Amazon itekako isplati, piše supermen.hr.
Apple i Samsung dele tron
Pogledajte u budućnost kroz Google naočare (VIDEO)
Amazon je jednostavno morao to da napravi, posebno zbog činjenice da na svakom prodanom Kindle Fireu gubi novac i da to može da nadoknadi samo prodajom aplikacija, a sada i prodajom unutar aplikacija. Nova mogućnost će sigurno pomoći prodaji Kindleova, i boljoj zaradi Amazona, ali je teško i pomisliti da će na bilo koji način ugroziti prodaju iPada, naročito nakon predstavljanja novog iPada i drastičnog smanjenja cena starim verzijama.
foto:mobiletoday.co.uk