Apatin: Zahtevi opštinskoj upravi bez neposrednog kontakta

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 25.Mar.2020, 11:35   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Apatin: Zahtevi opštinskoj upravi bez neposrednog kontakta

Zahtevi se primaju redovno, a razlika je što nema neposrednog kontakta sa građanima, a sve u cilju sprečavanja širenja poznatog virusa, kažu u Štabu za vanredne situacije opštine Apatin.

Prijave smrtnih slučajeva odvijaju kod matičara u opštinskoj upravi, ali uz prethodno najavljivanje putem telefona kako bi se na bezbedan način ostvarila komunikacija između stranke i matičara.

Uredbom o upravnom >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << postupku u toku vanrednog stanja je definisano da stranke koje su u postupku ne mogu da trpe posledice zbog propuštanja određenih rokova.

“Propisano je da ti rokovi počinju da teku tek nakon prestanka vanrednog stanja u Republici Srbiji. Podsećam građane da je Vlada nakon proglašenja vanrednog stanja obustavila rad sa strankama putem neposrednog kontakta. Na sajtu opštine Apatin je postavljeno saopštenje u kom se vidi način komunikacije sa opštinskom upravom, a to je putem pošte, mejl adresa i telefona”, izjavio je načelnik opštinske uprave Mane Škorić, nakon sastanka Štaba za vanredne situacije opštine Apatin.

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.