Četiri naplatne rampe na novom auto-putu

Izvor: RTS, 18.Avg.2019, 10:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Četiri naplatne rampe na novom auto-putu

Šef projekta izgrade Koridora 11 Ivan Pavlović kaže za RTS da putnici iz Beograda do početka auto-puta mogu doći putem pored Ade ka Obrenovcu, ali i obilaznicom preko Ostružničke petlje. Dodaje da je putnicima od Beograda do Mislođina, početka novog auto-puta potrebno od dvadeset do trideset minuta.
Ivan Pavlović je gostujući u Jutarnjem Dnevniku RTS-a naveo da se putnici na novi auto-put >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << uključuju u mestu Mislođin i da ih nakon nekoliko kilometara očekuje prva naplatna rampa.

"Ovu deonicu čine tri petlje – Ub, Lajkovac, Ljig. Četiri naplatne rampe, tri bočne i čeona Obrenovac", objašnjava Pavlović.
Dodaje da je posle Obrenovca, sledeća rampa i uključenje u Ubu gde se nalazi velika petlja. Zatim od Uba put dalje vodi do Lajkovca gde je takođe naplatna rampa i uključenje.
"Sledeće veliko uključenje je u Ljigu dokle i ide nova deonica koja se završava tunelom 'Brančići'", objašnjava Pavlović.
Dodaje da se sa pet petlji može izaći sa auto-puta, kao i da je urađen kompletan zatvoren sistem naplate putarina.
"Tako da svaki građanin koji bude ušao na auto-put izaći će na onoj petlji gde njemu odgovara", objašnjava Pavlović.
Navodi da je specifičnost ovog puta u odnosu na ostale auto-puteve ta da u jednom delu prolazi kroz jednu prirodnu retenziju, posebno na deonici Obrenovac–Ub.
"Znači u zoni je vodotokova i dela koji služi kao odbrambeno područje u slučaju velikih kiša", rekao je Pavlović.
Dodaje da je bržu izgradnju auto-puta sprečilo to što deo auto-puta koji prolazi od Lajkovca do Ljiga prolazi pored postojećih vodotokova reke Ljig i Kolubare gde je urađeno proširenje tih vodotokova kako bi se sprečio prodor vode do novog auto-puta.
"Nakon katastrofalnih poplava 2014. morali smo da izmenimo kompletnu dokumentaciju i uradimo mnogo veći stepen zaštite odnosno proširenje tih vodotokova kako bismo sprečili da prodor vode do novog auto-puta. To je doprinelo do se rokovi koji su bili definisani i planirani malo pomere, da bismo uspeli da završimo te poslove", objašnjava Pavlović.
Navodi da na ovoj deonici ima 11 nadvožnjaka, mostova 44 i tunel Brančići dug oko 950 metara.
Prva vozila se očekuju negde oko ponoći.
Dodaje da se do kraja godine očekuje povezivanje sa Koridorom 10
Pogledaj vesti o: Ada

Nastavak na RTS...






Povezane vesti

Četiri naplatne rampe na novom autoputu

Izvor: Radio 021, 18.Avg.2019

Šef projekta izgradnje Koridora 11 Ivan Pavlović kaže za RTS da putnici iz Beograda do početka autoputa mogu doći putem pored Ade ka Obrenovcu, ali i obilaznicom preko Ostružničke petlje...Dodaje da je putnicima od Beograda do Mislođina, početka novog autoputa, potrebno od dvadeset do trideset...

Nastavak na Radio 021...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.