Kasni, ili vam je otkazan let avionom - Kakva su vaša prava kao putnika (AUDIO)

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 13.Avg.2025, 12:36

Kasni, ili vam je otkazan let avionom - Kakva su vaša prava kao putnika (AUDIO)

Gotovo svake turističke sezone, svedoci smo kašnjenja ili otkazivanja letova. Bilo da je reč o čarter ili redovnom letu potrošači imaju zakonski zaštićena prava koja uključuju informisanje, asistenciju, mogućnost povraćaja novca ili preusmerenje.
Statistike pokazuju da su kašnjenja letova prilično česta, da se dešavaju većini, skoro svim avio-kompanijama, na svim aerodromima. Mogu da traju nekoliko minuta ili sati, pa do više dana. U slučaju da let kasni tri ili više sati, a razlozi nisu loši vremenski uslovi ili štrajkovi, putnik ima pravo na naknadu čija visina zavisi od dužine leta. Kada je reč o redovnoj liniji za koju je putnik kupio direktno kartu od avio-prevoznika, za naknadu se putnici obraćaju...
Pogledaj vesti o: Štrajk

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.