
Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 13.Avg.2025, 12:36
Kasni, ili vam je otkazan let avionom - Kakva su vaša prava kao putnika (AUDIO)
Gotovo svake turističke sezone, svedoci smo kašnjenja ili otkazivanja letova. Bilo da je reč o čarter ili redovnom letu potrošači imaju zakonski zaštićena prava koja uključuju informisanje, asistenciju, mogućnost povraćaja novca ili preusmerenje.
Statistike pokazuju da su kašnjenja letova prilično česta, da se dešavaju većini, skoro svim avio-kompanijama, na svim aerodromima. Mogu da traju nekoliko minuta ili sati, pa do više dana. U slučaju da let kasni tri ili više sati, a razlozi nisu loši vremenski uslovi ili štrajkovi, putnik ima pravo na naknadu čija visina zavisi od dužine leta. Kada je reč o redovnoj liniji za koju je putnik kupio direktno kartu od avio-prevoznika, za naknadu se putnici obraćaju...
Pogledaj vesti o: Štrajk
Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...