
Izvor: B92, 19.Feb.2020, 17:33 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Glass Slipper kolekcija cipela omogućava prilagođavanje visine potpetica i čuva vaše zdravlje
U današnjem svetu gde se akcenat sve više stavlja na estetiku, odlazak na venčanja, proslave ili neki ugledni događaj može biti pravi izazov. Uglavnom prvo pomislimo na to šta ćemo obući – ili pak obuti.
Kod muškaraca se obično podrazumeva nošenje kožnih cipela ili običnih patika, dok se žene sve više opredeljuju za, često neudobne, visoke potpetice koje pored osećaja neudobnosti mogu izazvati i ozbiljnija fizička oboljenja. Period oporavka nakon višečasovnog >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << nošenja visokih štikli može trajati danima, a osnivačica kompanije Glass Slipper Jelena Olson osmislila je način na koji će rešiti ovaj problem i svetu predstavila svoj nesvakidašnji proizvod.
Glass Slipper predstavlja inovativnu žensku obuću na visoku štiklu sa pospešenom udobnošću, a model omogućava i prilagođavanje različitih visina štikle. Ovakve cipele rešavaju problem ekonomičnosti i neudobnosti, a cipela je takođe i pogodna za reciklažu. Modna linija ovih cipela kombinuje ugljenična vlakna sa specifičnim dizajnom za brzu i laku promenu visokih potpetica. Lak i fleksibilan ergonomski đon omogućava menjanje uloška po meri potrošača, a ovaj novi model nudi i visok stepen udobnosti sa veoma tankom strukturom, mogućnost zamene oblika i visine potpetica, kao i mogućnost redizajna i obnove cipele.
Sistem menjanja visine i oblika štikle vrlo je lak – skine se trenutni uložak i na već postojeću osnovu prikači željeni priključak proizvoljne visine i izgleda. Ovakav vid obuće uveliko će povećati izdržljivost i produžiti sopstveni životni vek.
Idejni tvorac Jelena Olson počela je da istražuje po internetu o inovacijama u obući, dok nije naišla na italijanskog stručnjaka sa kojim je ubrzo zakazala sastanak. Bez ikakvog prethodnog iskustva u modnim projektima ili projektima industrijskog dizajna, tadašnja bankarka hrabro je zakoračila u svet inovacija i ubrzo našla adekvatan tim, sa kojim će uskoro predstaviti inovativnu Glass Slipper kolekciju.
Kampanja „Srpske inovacije – ponos nacije“ koja nastoji da promoviše ovu i slične aplikacije, sprovedena je u okviru Programa za promociju i popularizaciju inovacija i inovacionog preduzetništva, koji je pokrenuo ministar bez portfelja zadužen za inovacije i tehnološki razvoj Nenad Popović. Cilj ovog projekta jeste da se građani, a posebno mladi, osnaže da razmišljaju na preduzetnički način, kao i da u većoj meri osnivaju svoje inovacione i tehnološke startap kompanije.