Top saveti: Kako napraviti pozitivnu radnu atmosferu

Izvor: Lepota i zdravlje, 03.Mar.2021, 19:03

Top saveti: Kako napraviti pozitivnu radnu atmosferu

Mnogobrojna istraživanja pokazala su isto: srećniji zaposleni su kreativniji, inovativniji i posvećeniji poslu, te će najverovatnije duže ostati na određenoj radnoj poziciji. Negativna radna atmosfera stvara manjak motivacije, lošije rezultate i više grešaka. Ipak, čak i ako situacija nije ružičasta, ona se može popraviti, a potrebno je samo poslušati nekoliko jednostavnih saveta. (Pročitajte i… Kako da ponovo zavolite svoj posao?) Kako stvoriti (i održati) pozitivnu atmosferu na >> Pročitaj celu vest na sajtu Lepota i zdravlje << poslu 1 Jasna komunikacija Dobra komunikacija između šefa i zaposlenog, ali i između kolega, ključna je za pozitivnu radnu atmosferu. Zaposleni moraju da razumeju šta direktor želi da postignu, ali i šta se od njih očekuje. Takođe, međusobnom komunikacijom lakše se dolazi do rešenja problema. 2 Slušajte tuđe ideje Ukoliko radite u timu, veoma je važno da svačije mišljenje saslušate i uvažite. Čak i ako je ideji potrebno još da se razvije, važno je da svaka osoba dobije na važnosti. 3 Udobno radno okruženje Od svog radnog mesta napravite prijatno okruženje, kojem ćete se rado vraćati. Donesite fotografiju voljene osobe i stavite je na vidljivo mesto. Radni sto možete oplemeniti biljkom ili sitnicama koje vas uveseljavaju. Donesite na posao omiljenu šolju iz koje ćete piti kafu ili izaberite rokovnik veselih boja ili printova. 4 Negujte odnose s kolegama Mnoge studije su pokazale da socijalna povezanost ima pozitivne efekte na pojedinca tokom radnog vremena. Na primer, ljudi koji u pauzama ćaskaju s kolegama imaju manji rizik da pate od depresije, ređe idu na bolovanje, brže uče i duže pamte, a povećava im se i prag bola. 5 Zabavljajte se Većina nas provodi osam sati pet dana u nedelji na radnom mestu i dok je profesionalizam veoma važan, ne znači da treba da budemo uštogljeni. Smejte se više, na pauzama prepričavajte smešne situacije iz života i nemojte izbegavati sastanke timova, kao i “tim bildinge”. Sve su to načini da bolje upoznate svoje kolege i da boravak na radnom mestu ne bude turoban i naporan.   lepotaizdravlje.rsnensuria / Getty via GuliverThe post Top saveti: Kako napraviti pozitivnu radnu atmosferu appeared first on Lepota i zdravlje.

Nastavak na Lepota i zdravlje...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Lepota i zdravlje. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Lepota i zdravlje. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.