
Izvor: Lepota i zdravlje, 15.Okt.2025, 17:26
The Ordinary i The Periodic Fable – kampanja koja razotkriva beauty mitove
The Ordinary je nedavno lansirao novi proizvod u vidu hemijskog pilinga za usne, ali se nije zaustavio ovde. Nakon samo par dana, brend je odlučio da na zabavan način proširi znanje svojih korisnika edukativnim videom. Ovoga puta se našao u centru pažnje zahvaljujući svojoj poslednjoj kampanji – The Periodic Fable. Šta nam The Ordinary proučuje svojom The Periodic Fable kampanjom? Poznato je da se beauty brendovi često služe malim trikovima kako bi privukli našu pažnju prilikom izbora proizvoda. Tokom godina, svi smo pomalo postali naučnici – ako nam hemija nekada nije išla od ruke, sada s lakoćom razlikujemo aktivne sastojke i razumemo njihovo dejstvo. Ali šta se dešava kada dođe do zloupotrebe beauty termina? Upravo...
Nastavak na Lepota i zdravlje...