Izvor: Lepota i zdravlje, 16.Jul.2020, 14:21

Šta su „brza mišićna vlakna” i zašto je važno da ih održavate jakim?

Šta su „brza mišićna vlakna” i zašto je važno da ih održavate jakim?

Bilo da ste trkač na duge staze koji se muči sa sprintovima ili ste redovni na eliptičnom trenažeru ali izbegavate dizanje tegova po svaku cenu – oba načina su fantastični za održavanje kondicije. Ali ako želite da dodatno ojačate i postanete brži (ali i održite svoje telo zdravim), trebalo bi da razmislite i o novom načinu treniranja koji će se fokusirati na mišićna vlakna – konkretno na vaša „brza mišićna vlakna”. (Pročitaj: Uskladite vežbanje s menstrualnim ciklusom i – dobićete sjajne rezultate!) Naime, od bicepsa i tricepsa do kvadricepsa i gluteusa, skeletni mišići sadrže dve različite vrste mišićnih vlakana – sporo-kontrahujuća (tip I) i brzo-kontrahujuća (tip II), a koji se razlikuju po energijama...

Nastavak na Lepota i zdravlje...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Lepota i zdravlje. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Lepota i zdravlje. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.