Izvor: Lepota i zdravlje, 03.Mar.2021, 13:01

Saveti nutricioniste: Kako treba da izgleda ishrana pre i posle treninga

Saveti nutricioniste: Kako treba da izgleda ishrana pre i posle treninga

Koristi fizičke aktivnosti za psihofizičko zdravlje ne dovode se u pitanje, a koji su najbolji obroci pre i posle treninga, piše vam nutricionista Marija Đurković. Ishrana pre treninga Obrok pre treninga treba da obezbedi dovoljno energije da bi se trening odradio kvalitetno, ali opet da nam ne optereti stomak. (Pročitajte i… Saveti nutricioniste: Šta kada se gojim i od vazduha?) Pred trening je najbolje koristiti nemasne i lako svarljive proteine (nemasno meso, whey, riba, mladi sir, jaja i ugljene hidrate (pirinač, testenina, ovsene pahuljice, dvopek, proso…). Primer obroka pre treninga: 1. Pileće belo meso sa krompirom. 2. Riba sa pirinčem ili testeninom. 3. Pirinčane galete sa džemom bez šećera. 4. Voćna salata i proteinski...

Nastavak na Lepota i zdravlje...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Lepota i zdravlje. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Lepota i zdravlje. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.