
Izvor: Lepota i zdravlje, 16.Maj.2025, 15:31
Ponovo se otvorio OYSHO u Galeriji Beograd – donosimo sve o tome!
Oysho nastavlja međunarodni rast proširenjem svoje flagship prodavnice u Galeriji Beograd. Ovo proširenje omogućava brendu dalji razvoj koncepta usmerenog na sport i athleisure, dva strateška stuba koja definišu trenutni identitet brenda Oysho. Nova organizacija prodavnice, raspoređena na jednom nivou, dizajnirana je tako da ponudi intuitivan i funkcionalan korisnički doživljaj, uz arhitektonske elemente koji odražavaju evoluciju brenda Oysho ka aktivnijem, tehnički sofisticiranijem >> Pročitaj celu vest na sajtu Lepota i zdravlje << načinu života. OYSHO u Galeriji Beograd Po ulasku, posetioci će biti dočekani u Welcome zoni, gde zid od ručno pravljenih keramičkih blokova stvara vizuelni utisak i ističe athleisure kolekciju, podižući je kroz vizualni efekat i prezentaciju proizvoda. Ovaj arhitektonski element naglašava brendovu posvećenost spajanju dizajna i performansi. Zatim sledi Club zona, sa zidovima od prirodnog hrastovog drveta, što prostoru daje toplinu i stvara intimniju atmosferu koja odražava lifestyle aspekt brenda. Posetioci se zatim usmeravaju prema bestselerima i osnovnim komadima, a potom dolaze do blagajne i garderobe, koje su dizajnirane da budu prostrane, udobne i senzorne. Osvetljenje igra ključnu ulogu kroz ceo prostor, sa posebno dizajniranim linearnim svetlosnim instalacijama koje stvaraju kontinuiranu svetlosnu ravninu, naglašavajući kako tehničke, tako i casual kolekcije, i vodeći kupce kroz prodavnicu na prirodan način. Prodavnica kombinuje izložene zidove od opeke, prirodne materijale i neutralne završne obrade, usklađene sa minimalističkom estetikom brenda Oysho. Podovi, koji nisu od kamena niti porculana, unose dodatnu toplinu i udobnost, podržavajući brendovu filozofiju pokreta, blagostanja i telesne svesnosti. Ovo proširenje je u skladu sa novim arhitektonskim konceptom brenda koji je već implementiran na ključnim evropskim lokacijama, poput nedavno renovirane prodavnice u Paris Madeleine, otvorene 14. marta. Ovim proširenjem, Oysho dodatno učvršćuje svoju poziciju brenda posvećenog stvaranju maloprodajnog iskustva koje je emocionalno, funkcionalno i duboko ukorenjeno u vrednostima sporta, udobnosti i tehničke mode. Foto: Oysho
Nastavak na Lepota i zdravlje...