Kako da sastavite mejl na koji ćete sigurno dobiti odgovor?

Izvor: Lepota i zdravlje, 09.Jan.2016, 17:01   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kako da sastavite mejl na koji ćete sigurno dobiti odgovor?

Ukoliko ne želite da pišete uzaludne mailove, na koje niko ne odgovara, otkrivamo vam par trikova… Foto: GuliverThinkstock U zavisnosti od toga čime se bavite dnevno možete primiti između nekoliko i nekoliko stotina e-mail poruka. Ali, isto tako tokom dana verovatno pošaljete velik broj poruka. Na neke od tih e-mailova dobićete odgovor odmah, ali neke će ostati nepročitane. U čemu je problem? Proteklih nekoliko godina razvila se, možemo slobodno reći, prava nauka oko pisanja pravog >> Pročitaj celu vest na sajtu Lepota i zdravlje << naslova e-maila koji će vam povećati šanse da neko otvori tu poruku i odgovori vam na nju. Iako postoje različiti pristupi, u zavisnosti od toga da li šaljete e-mail poznatom ili nepoznatom primaocu, svi se slažu u jednom – kako biste osigurali da vam e-mail otvore naslov vam mora biti kreativan, provokativan kako bi privukao pažnju i, naravno, informativan. Kad god pišete naslov e-maila, pogotovo nudite li nekome svoje proizvode ili usluge, morali biste na umu imati ovih 5 pravila… 1. Radoznalost Morate probuditi radoznalost kod primaoca i osećaj da će propustiti nešto ako ne kliknu na vašu e-mail poruku. Postavite im neko pitanje koje će ih zainteresovati. Primeri: # Da li ste već kupili božićne poklone? # Poreske olakšice – na šta imate pravo? # Potrebna vam je pomoć? Mi smo tu za vas! 2. Hitnost Ukoliko želite da dobijete odgovor na svoj e-mail onda je potrebni da u primaocu probudite osećaj hitnosti, želju da vam odmah odgovore. Primeri: # Ostalo je još nedelju dana do… # Iskoristite priliku – još samo 10 dana # Reagujte odmah i… 3. Relevantnost Razmislite o tome kome šaljete e-mail i koliko je ono što nudite relevantno za tu osobu ili kompaniju. Ako dobro odaberete primaoce, veće su vam šanse da će neko iz te kompanije otvoriti i odgovoriti na tu poruku. Primeri: # Najbolja mesta za poslovni ručak u Beogradu # Toneri za vaš štampač – nemojte ostati bez mastila # Pokrenite vaš biznis # Organizujte božićni prijem na vreme 4. Vrednost Informacija koju šaljete u e-mail poruci uvek mora nositi neku dodanu vrednost za primaoca, ali i garantovati da će dobiti upravo ono što mu treba. A naslov je najbolje mesto da to istaknete. Primeri: # 3 saveta za bolje poslovanje # Uštedite 25% na poslovnim putovanjima # Novim pristupom do novih klijenata # Dobar partner – bolji rezultati 5. Emotivnost Verovali ili ne, ali ukoliko ubacite i malo emocija u naslov e-maila, veća je verovatnoća da će primaoc otvoriti vašu poruku i odgovoriti na nju. Primeri: # Svi propadaju – vi budite uspešni # Marketing vam je loš – vreme je za promenu # Rešite se prošlosti i zakoračite u 21. vek # 10 minuta deli vas od uspeha Još nekoliko korisnih saveta pogledajte na sledećoj strani…

Nastavak na Lepota i zdravlje...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Lepota i zdravlje. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Lepota i zdravlje. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.