#Blogomanija otkriva: Kako zaraditi na internetu?

Izvor: Lepota i zdravlje, 12.Jun.2016, 00:20   (ažurirano 02.Apr.2020.)

#Blogomanija otkriva: Kako zaraditi na internetu?

Treći dan Fashion & Beauty Blogomanije bio je posvećen blogerima, ali i početnicima na blogerskoj sceni, jer smo imali priliku da čujemo dva veoma interesantna predavanja, o moći email marketinga i tome kako se prodati na internetu. Prezentaciju “Moć email marketinga”, održao je Luka Frljužec, Mail Plus Zagreb. Luka je govorio o tome kako ne treba da zanemarimo moć email komunikacije, na koje sve načine možemo da zainteresujemo buduće klijente samo jednim emailom. Luka napominje >> Pročitaj celu vest na sajtu Lepota i zdravlje << da u ovoj vrsti komunikacije nisu bitne fotografije, mnogo teksta, već jednostavnost koja će zainteresovati primaoce. Istog dana slušali smo i prezentaciju Dragana Varagića, Kako (se) prodati na Interentu?. Dragan je napomenuo koliko je bitno da na internetu budemo svoji, jedinstveni, ako želimo da napravimo veliki uspeh i to unovčimo. Dragan je naveo da je veoma bitno kako komuniciramo na društvenim mrežama, jer veliki reach ne znači i da je neko otišao na naš blog ili pogledao naš video. Blogomanija Fashion&Beauty će trajati do 12. juna, na kojoj će se govoriti i o blogovanju, Internet marketingu, odnosno zarađivanju, uspehu, popularnosti, manama i prednostima Internet sveta. Detaljan program možete pogledati na www.blogomanija.net/progam. Pročitajte i… Ko je Barbara i zašto je osvojila Blogomaniju? #Blogomanija: Internete, slomili smo te! Kako je protekao prvi dan konferencije pogledajte se OVDE, a drugi dan pogledajte OVDE. 

Nastavak na Lepota i zdravlje...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Lepota i zdravlje. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Lepota i zdravlje. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.