Izvor: Lepota i zdravlje, 27.Okt.2019, 14:43 (ažurirano 02.Apr.2020.)
4 omiljena beauty brenda pripadnica generacije Z
Kada je izbor milenijalaca u pitanju, društvene mreže su apsolutni prozor u svet u svakom smislu, pa i kada je izbor beauty brendova u pitanju. Ne postoji ni jedna kampanja koja se može meriti sa preporukom iz prve ruke, influensera, a beauty trendovima je to postalo kristalno jasno. Upravo ova online reklama plasirala je nekolicinu beauty trendova u žarište interesovanja pripadnika generacije Z, a evo o kojim brendovima je reč. 1. Glossier Emily Weiss, osnivač portala Into the Gloss, jedan >> Pročitaj celu vest na sajtu Lepota i zdravlje << je od pionira novog načina oglašavanja brenda. Glossier je tako postao brend, koji obožavaju korisnici društvenih mreža. Čitajući portal Emily Weiss i njenog beauty tima, korisnici su stekli njihovo poverenje, počeli su da slede njihove beauty preporuke, a omiljeni Glossier proizvodi definitivno su im Milk Jelly čistač za lice i Mask Duo set.
Nastavak na Lepota i zdravlje...