Izvor: eKlinika.rs, 10.Jun.2021, 19:02

Nedostatak matematike negativno utiče na mozak i kognitivni razvoj adolescenta

Adolescenti koji su prestali da uče matematiku pokazali su veći nedostatak u pogledu mozga i kognitivnog razvoja, u poređenju sa vršnjacima koji su nastavili da uče matematiku, rezultati su nove studije objavljenoj u Zborniku Nacionalne akademije nauka.
Šta se desi kad u 16. godini prekineš da učiš matematiku? Studija je obuhvatila 133 učenika, uzrasta od 14 do 18 godina, koji su učestvovali u eksperimentu istraživača sa Odeljenja za eksperimentalnu psihologiju University of Oxford. Za razliku od većine zemalja širom sveta, u Velikoj Britaniji, na primer, šesnaestogodišnjaci mogu da odluče da li žele da prekinu svoje matematičko obrazovanje. Ova situacija omogućila je timu da ispita da li bi...

Nastavak na eKlinika.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta eKlinika.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta eKlinika.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.