Izvor: eKlinika.rs, 25.Jun.2025, 21:01

Mali komentari i zahtevi koje ljudi imaju u restoranima odmah odaju nedostatak društvene inteligencije

Restorani mogu izgledati kao okruženja u kojima su potencijalne posledice nečijeg ponašanja minimalne i postoji mali ili nikakav značajan rizik, ali otkrivaju mnogo o našim društvenim veštinama. Međutim, mali komentari i zahtevi koje ljudi imaju u restoranima mogu mnogo da govore o tome kako se nosimo s poštovanjem, empatijom, pa čak i sukobima.
1. Možete li to malo brže? Žurim Većina nas ponekad se oseća pod pritiskom, ali vikanje na osoblje da požuri nije nimalo lepo. Ljudi koji pokazuju nestrpljenje u svakodnevnim kontaktima i komunikaciji često imaju problem sa emocionalnom regulacijom. To može dovesti do sukoba i u očima drugih predstaviti ih kao bezobzirne.
Ljudi sa jakim...

Nastavak na eKlinika.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta eKlinika.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta eKlinika.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.