Izvor: Dzungla.org, 24.Avg.2012, 19:41 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Žene šarmom obaraju cene
Žene koje su flertovale uspele su da se izbore za značajne popuste, naravno kada je prodavac muškarac
AUTOMOBIL, kao omiljena muška „igračka“, ima dve cene – onu po kojoj ga kupuju muškarci, i onu koju plaća žena. Pogađate, žena je u prednosti.
Zahvaljujući svom šarmu, odnosno kombinaciji topline, zaigranosti, laskanja i zavođenja, koji obilato koriste tokom kupovine, žena je u stanju poprilično da obori cenu.
To su ustanovili engleski i američki >> Pročitaj celu vest na sajtu Dzungla.org << stručnjaci, koji se godinama bave nizom eksperimenata na temu ženskog šarma.
U jednom eksperimentu, u kojem su učestvovali pripadnici oba pola, učesnicima je rečeno da zamisle automobil u vrednosti od 750 funti. Potom su im dali detaljan opis potencijalnog kupca ženskog pola.
Polovina od njih dobila je opise žena sklonih flertovanju, za koje je rečeno da izazovno gledaju prodavca od glave do pete, nežno naginju glavu ustranu pa napred i nazad, povremeno lagano dodiruju ruke prodavaca, laskaju mu i, na kraju, traže nižu cenu.
Rezultati istraživanja bili su očekivani.
Žene koje su flertovale uspele su da se izbore za značajne popuste, naravno kada je prodavac muškarac. Ipak, upozoravaju stručnjaci, flertovanje mora da bude sa merom, jer preterano laskanje ne daje dobre rezultate.
(Izvor: Novosti)
Žene šarmom obaraju cijene
Izvor: BanjalukaLive.com, 24.Avg.2012
Automobil, kao omiljena muška "igračka", ima dvije cijene onu po kojoj ga kupuju muškarci, i onu koju plaća žena. Pogađate, žena je u prednosti. Zahvaljujući svom šarmu, odnosno kombinaciji topline, zaigranosti, laskanja i zavođenja, koji obilato koriste tokom kupovine, žena je u stanju poprilično...