Trikovi kojima nas ugostitelji navode da trošimo više nego što smo planirali!

Izvor: Prva.rs, 03.Sep.2017, 12:31   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Trikovi kojima nas ugostitelji navode da trošimo više nego što smo planirali!


Pratite nas i na Viberu! Bitna je boja
Zelena poručuje sveže i organski uzgojeno, a narandžasto podstiče apetit. Žuta je razigrana i vrckava, a na tamnoj podlozi se vidi čak i kada je osvetljenje slabije, pa se često koristi za jela koja se jedu uveče. Crvena predstavlja akciju, poručujući podsvesti da se samo jednom živi i zašto ne bismo potrošili više.
Zlatni trougao
Kada uzete jelovnik ur uke, pogled kreće od sredine, >> Pročitaj celu vest na sajtu Prva.rs << pa se zatim penje u gornji desni ugao, a zatim u levi. Poznavatelji taj fenomen nazivaju „zlatnim trouglom“, a ugostitelji ga vešto koriste tako da na te delove menija stavljaju najskuplja jela.
Jela na vrhu
Istraživanja su pokazala da gosti najčešće naručuju ona jela na vrhu kolone, stranice, odeljka... Zato, ugostitelji na ta mesta stavljaju ona jela za koja misle da su nepravedno zapostavljena ili žele da povećaju njihovu prodaju.
Strah od blama
Više je onih koji naručuju vino jer ih je strah da ne pogreše, nego onih istinskih poznavatelja. Ugostitelji to znaju pa zato u karti pića pored naziva vina u opisu stavljaju npr. lagano i lepršave belo ili suvo vino.
Funkcionalna belina
Na stranicama sa mnogo slova, ljudsko oko traži prazninu ne bi li se odmorilo, a ugostitelji baš u tom predelu menija stavljaju najisplativija i najskuplja jela. 
Izvor: punkufer.hr

Nastavak na Prva.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Prva.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Prva.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.