Izvor: Blic, 02.Apr.2004, 12:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Slikao me je lično Karl Lagerfeld

Slikao me je lično Karl Lagerfeld

Nakon pojavljivanja Miluna Milutinovića na muškoj 'Nedelji mode', gde je bio angažovan ekskluzivno za reviju 'Christian Dior', Milunu su širom počela da se otvaraju vrata ka samom vrhu modnog sveta.

Snimao je editorijale za najprestižnije časopise – američki 'GQ', francuski 'Arena Homme +', 'Mixte' i 'Pen', španski 'Neo'... – katalog za najnoviju kolekciju marke 'Lacoste', više puta bio je angažovan za modnu kuću grofovske >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << porodice 'Hermes', a u najužoj je opciji i za najnovije reklamne kampanje za 'Pradu' i 'Diesel'.

- Posle svega lepog i uzbudljivog što mi se desilo za ova tri meseca provedena u Parizu, slobodno mogu da kažem da sam pronašao sebe i posao kojim želim da se bavim - izjavio je Milun Milutinović, maneken agencije 'Stejdž', nedavno po povratku u Beograd.

U životu ovog 20-godišnjeg Nišlije skoro ništa nije isto kao pre nepunih devedeset dana, kada se prvi put obreo u Gradu svetlosti. Vest o novom manekenu koji je, za samo nekoliko nedelja boravka u Parizu, zasenio trenutno najtraženije muške top-modele, nije ostavila ravnodušnim ni velikog modnog maga Karla Lagerfelda. Jedan od razloga bio je svakako i taj što je Karl Lagerfeld po prvi put u istoriji modne kuće 'Chanel', odlučio da na ženskoj 'Nedelji mode' predstavi i začetak muške modne linije. Milun je izabran da bude jedan od četvorice manekena koji su, uz ženske top-modele Karolinu Kurkovu, Natašu Vojnović, Nađu Oerman, Alek Vek, Mariju Vujović... imali čast da budu prvi muški modeli na reviji 'Chanel'. Ubrzo potom, Karl Lagerfeld je odabrao Miluna za zaštitno lice reklamne kampanje za 'Chanel', prve u istoriji ove ugledne modne kuće na kojoj će se naći jedan muškarac. Snimanje je trajalo tri dana u Lagerfeldovoj vili u Bijaricu, a iza objektiva je stajao Lagerfeld lično. Milunova partnerka na snimanju bila je Brazilka Izabeli Fontana, jedna od najtraženijih top-modela danas.

Milun će sredinom aprila otputovati u Milano (u agenciju 'Why Not') i London ('Take Two'), gde ga sasvim sigurno očekuju novi uspesi i još mnoga uzbuđenja. Dotle ćemo s nestrpljenjem čekati septembarsko izdanje 'Voga', u kome će istorijska kampanja 'Chanela' doživeti svoju premijeru.

'Sve se dešavalo munjevitom brzinom i toliko toga lepog sam iskusio da još uvek nisam svestan koliki sam uspeh ostvario za neverovatno kratko vreme', kaže Milun ozarenog lica pokušavajući da se seti hronološkog sleda događaja – od svog prvog novembarskog kastinga za beogradsku modnu agenciju 'Stejdž' pa do zvezdanih trenutaka koje je proživeo u Francuskoj, u agenciji 'Bananas Mambo'.

Jedinstvenom karijerom muškog modela Milun je već dao značajan doprinos svetskoj modi, a njenom brzinom zasenio sve dosadašnje uspehe srpskih ženskih top-modela. Družeći se u bekstejdžu 'Chanela', Nataša, Marija i Milun s ponosom su se uverili da pripadaju svetu koji prepoznaje srpsku lepotu i stavlja je na tron. J. Kovačević

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.