Izvor: Radio 021, 20.Sep.2015, 14:49 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Ponižavanje i maltretiranje radnika nije isplativo za firmu
Ponižavanje radnika, izazivanje međusobnih svađa, netrpeljivosti i cinkarenja, kao i primoravanje zaposlenih da za istu ili čak i nižu platu rade više poslova, ne vodi firmu ka profitu, piše indijski Ekonomik tajms.
Stručnjaci za poslovne odnose smatraju da je moguće da takvi postupci daju neke uspešne rezultate u kraćem periodu, ali na duge staze firme sa takvom politikom i kulturom su osuđene na propast. Zlostavljanja na radnom mestu, sasvim prirodno, izazivaju pad >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio 021 << kreativnosti i povećanje broja otkaza, što negativno utiče na produktivnost i prihode kompanije.
"Smatram da takva korporativna kultura nije održiva na duži rok", izjavio je ekonomski stručnjak Lari Džonson i istakao da je negovanje zabavne i uzbudljive poslovne kulture "u kojoj se ljudi ne tretiraju kao robovi", daleko bolja poslovna strategija.
Istovetno mišljenje ima i profesorka za menadžment na Univerzitetu u Mičigenu Kim Kameron koja smatra da svaka kompanija koja omalovažava svoje radnike smanjuje sebi šanse za rast, napredak i razvoj. Sa prelaskom na "pozitivne prakse", takve firme, smatra ona, "mogle bi da rastu i da se razvijaju puno više i to bar tri do četiri puta".
U tekstu se podseća da je ove godine kompanija Google, prema izboru časopisa "Fortune", šesti put zaredom proglašena najboljim mestom za rad.