Izvor: S media, 22.Jun.2010, 17:16 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Niskobudžetna reklama među najboljima na svetu
Britanska reklama, kojom se pokušalo skrenuti pažnju na neophodnost vezanja sigurnosnog pojasa u vozilu, spada u red niskobudžetnih. Ipak, da biste poslali vrednu poruku nije vam uvek potreban veliki novac.
Reklama "Embrace Life" (Prigrli život) na festivalu u New Yorku osvojila je zlatnu medalju i time postala jedna od najboljih na svetu.
Na YouTube-u do sada ju je pogledalo preko 12 miliona posetilaca.
Minut i po dugačak video delo je udruženja iz Suseksa, >> Pročitaj celu vest na sajtu S media << a pobedu je odneo među 120 drugih reklama u svojoj kategoriji, među kojima su se našle i one za VW, Najk i Šanel, javlja Telegraf.
Usporenim snimkom uz klavirsku pratnju reklama prikazuje suprugu i ćerku koje pre trenutka automobilske nesreće obgrle supruga/tatu kao sigurnosni pojas, te on preživi nesreću.
Morate skinuti Flash Player verziju 8+ da bi ste pogledali spotove.
var params = { allowScriptAccess: "always" }; var atts = { id: "myytplayer" }; swfobject.embedSWF("xttp://www.youtube.com/v/h-8PBx7isoM?hl=en&fs=1&rel=0&enablejsapi=1&playerapiid=ytplayerh-8PBx7isoM", "ytplayerh-8PBx7isoM", "500", "325", "8", null, null, params, atts); Izvor: Sarajevo-x.com