Izvor: RTS, 20.Feb.2024, 12:21

Истрагу о авиону "Ер Србије" води ЦИНС, случај третирају као озбиљну незгоду

Истрагу о авиону “Ер Србије”, који се због незгоде током полетања за Диселдорф вратио на аеродром, води Центар за истраживање несрећа у саобраћају (ЦИНС). Како РТС незванично сазнаје, они овај случај за сада третирају као озбиљну незгоду. ЦИНС ће се након окончања >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << предистражних радњи огласити званичним саопштењем.
У Центру за истраживање несрећа у саобраћају незванично за Интернет портал РТС-а кажу да спроводе све предистражне радње, као и да се случај за сада третира као озбиљна незгода.
Наводе и да још увек комплетирају увиђај на лицу места и истражују саме околности које су се догодиле.
Након тога видеће да ли ће случај бити карактерисан као удес или ће се и даље третирати као озбиљна незгода.
Истичу да је авион бразилске производње компаније “Ембраер”, као и да чекају да дођу људи из Бразила који ће помоћи у истрази и анализи оштећења авиона.
Додају и да ће се ЦИНС огласити званичним саопштењем након завршетка предистражних радњи, вероватно у уторак или среду.
Поред ЦИНС-а, у истрагу ће бити укључене и међународне организације, јер је “Ер Србија” авион изнајмила од грчке компаније.
Аеродром: Радимо на брзом успостављању техничких услова за слетање и полетање у условима густе магле Београдски аеродром “Никола Тесла” потврдио је за РТС да сарађују са надлежним органима који спроводе истрагу, као и да ће сви детаљи и узроци инцидента бити познати након истраге.
"Авио-саобраћај на београдском аеродрому одвија се несметано, а све надлежне службе раде на врло брзом успостављању техничких услова за функционисање аеродрома и за слетање и полетање у условима густе магле”, истичу са београдског аеродрома.
За детаљније информације о случају упућују на националну авио-компанију "Ер Србију”, која се за сада огласила једним саопштењем у којем наводе да је авион на лету "Ер Србије" ЈУ324 из Београда до Диселдорфа, који је обављала партнерска компанија, враћен у Београд због техничких разлога.
"Ер Србија" је навела и да безбедност путника није била угрожена ни у једном тренутку.
Портал Танго сикс незванично преноси да је авион приликом полетања имао додир трупа са прилазним светлима супротног правца писте. Разлог је, како наводе, према свему судећи погрешна позиција за полетање, односно да је авион полетео готово са пола писте.
Претпоставља се да је посада упркос упозорењу контролног торња изабрала краћи део полетне писте.
Приликом протрчавања, након што је изашао са писте, авион је ударио неку врсту антене која је остала забијена у корен крила авиона, наводи незванично портал Танго сикс.

Nastavak na RTS...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.