Novinarski bračni par iz Švedske u vrnjačkom Merkuru

Izvor: Objava, 24.Maj.2016, 11:58   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Novinarski bračni par iz Švedske u vrnjačkom Merkuru

VRNJAČKA BANJA - Gosti iz Švedske bračni par Ahlberg, nedelju dana proveli su u opuštajućem odmoru u Merkuru i Vrnjačkoj Banji. Inicijativa za put u Srbiju podstaknuta je prezentacijom Miodraga Miljkovića, direktora marketinga i Slađane Marjanović, referenta prodaje, održanoj 16.marta u stokholmskom konferens centru.Martin Ahlberg je turistički novinar, vlasnik agencije z PR i marketing u oblasti turizma sa dugogodišnjim iskustvom. Njegova supruga i on su umesto puta na svoju omiljenu destinaciju u ovom periodu godine – Maroko, doputovali u Vrnjačku Banju. i nisu se pokajali kako saznajemo iz njihovih više nego pozitivnih utisaka.Ovaj bračni par došao je u Merkur sa namerom da uživa u relaks sadržajima Spa centra „Rimski Izvor“, ali ubrzo otkrili i brojne druge mogućnosti Merkura koje su im pružile jedan kompletan odmor. Iskoristili su svoj boravak da prekontrolišu svoje zdravlje kroz specijalističke usluge Merkurovih medicinskih kabineta, u vrlo kratkom vremenskom roku u odnosu na vreme koje bi za ove usluge morali da izdvoje u Stokholmu. Istovremeno su otkrivali blagodeti mineralne vode Vrnjačke Banje kroz usluge Merkurove balneologije. „Rimski Izvor“ najveći Spa centar na ovom delu Balkana potvrdio je svoje priznanje najboljeg na Balkanu jer su njegovi sadržaji potpuno zadovoljili zahteve švedskih gostiji koji su proputovali ceo svet.Martin će svoje utiske o Vrnjačkoj Banji, Merkuru, srskoj hrani, vinima i ljudima svakako preneti kroz medije u Švedskoj sa kojima ima saradnju. Inicijativa za ovaj boravak švedskog para podstaknuta je na prezentaciji koju su “Merkur” iz Vrnjačke Banje kao Najveći srpski spa centar i srpski nacionalni avio-prevoznik Air Serbia održali predstavnicima švedskih turističkih agencija, turističkih novinara i švedskih kompanija polovinom marta. Promocija je organizovana od strane švedsko-srpskog poslovnog saveta i Ambasade Srbije u Stokholmu. Više od trideset agencija, turističkih novinara i predstavnika švedskih kompanija prisustvovalo je prezentaciji, tako da se obzirom na uspeh prezentacije, u budućnosti očekuje veliki broj turista iz ovog dela sveta,saznali smo prilikom posete ovoj vrnjačkoj Specijalnoj bolnici,od Miodraga Miljkovića direktora Marketinga.
Dragan Ivanović