Započeto brendiranje Vranja

Izvor: juGmedia, 29.Jun.2017, 15:51   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Započeto brendiranje Vranja

U cilju povećanja konkurentnosti i atraktivnosti Vranja, danas je u velikoj sali Skupštine grada održana obuka za zaposlene u javnom sektoru.

Obuka je sprovedena u okviru projekta „Grad kao brend“  koji je predstavio Aleksandar Dejanović, profesor Visoke škole modernog biznisa iz  Beograda, čija se suština ogleda u utvrđivanju brenda Vranja grada što će biti vodilja za investitore i društveni razvoj ovog kraja.

Nenad Antić, zamenik >> Pročitaj celu vest na sajtu juGmedia << gradonačelnika Vranja rekao je tom prilikom da je  obuka veoma zanimljiv proces u koji su uključeni  obrazovani i ambiciozni predstavnici Gradske uprave, javnih preduzeća i ustanova, koji će kroz realizaciju ovog projekta steći potrebno znanje, ali i pomoći definisanju brenda.

Profesor Aleksandar Dejanović , istakao je da brendiranje nije  lak zadatak, ali da zajedničkim snagama mogu da se postignu dobri rezultati u postavljanju osnova  za izradu strateškog dokumenta o brendu grada Vranja, što je i krajnji cilj ovog projekta.

Realizacija pomenutog projekta predviđa četri faze, obuku polaznika, istraživanja, implementaciju  i kontrolu, koje će biti realizovane u narednom periodu.

Milan Zdravković
Pogledaj vesti o: Vranje

Nastavak na juGmedia...






Povezane vesti

Prezentacija projekta ,,Grad kao brend“

Izvor: JUGpress.com, 29.Jun.2017

VRANJE..U Vranju je predstavljen projekat ,,Grad kao brend“ o kome je govorio profesor Visoke škole modernog biznisa iz Beograda, Aleksandar Dejanović...On je istakao da brendiranje nije lak zadatak, ali da zajedničkim snagama mogu da se postignu dobri rezultati u postavljanju osnova za izradu...

Nastavak na JUGpress.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta juGmedia. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta juGmedia. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.