Izvor: juGmedia, 29.Jun.2017, 15:51 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Započeto brendiranje Vranja
U cilju povećanja konkurentnosti i atraktivnosti Vranja, danas je u velikoj sali Skupštine grada održana obuka za zaposlene u javnom sektoru.
Obuka je sprovedena u okviru projekta „Grad kao brend“ koji je predstavio Aleksandar Dejanović, profesor Visoke škole modernog biznisa iz Beograda, čija se suština ogleda u utvrđivanju brenda Vranja grada što će biti vodilja za investitore i društveni razvoj ovog kraja.
Nenad Antić, zamenik >> Pročitaj celu vest na sajtu juGmedia << gradonačelnika Vranja rekao je tom prilikom da je obuka veoma zanimljiv proces u koji su uključeni obrazovani i ambiciozni predstavnici Gradske uprave, javnih preduzeća i ustanova, koji će kroz realizaciju ovog projekta steći potrebno znanje, ali i pomoći definisanju brenda.
Profesor Aleksandar Dejanović , istakao je da brendiranje nije lak zadatak, ali da zajedničkim snagama mogu da se postignu dobri rezultati u postavljanju osnova za izradu strateškog dokumenta o brendu grada Vranja, što je i krajnji cilj ovog projekta.
Realizacija pomenutog projekta predviđa četri faze, obuku polaznika, istraživanja, implementaciju i kontrolu, koje će biti realizovane u narednom periodu.
Milan Zdravković
Pogledaj vesti o: Vranje
Prezentacija projekta ,,Grad kao brend“
Izvor: JUGpress.com, 29.Jun.2017
VRANJE..U Vranju je predstavljen projekat ,,Grad kao brend“ o kome je govorio profesor Visoke škole modernog biznisa iz Beograda, Aleksandar Dejanović...On je istakao da brendiranje nije lak zadatak, ali da zajedničkim snagama mogu da se postignu dobri rezultati u postavljanju osnova za izradu...