Za promotivni materijal Grad Vranje planira da potroši skoro 10 miliona dinara

Izvor: JužneVesti.com, 21.Feb.2024, 12:14

Za promotivni materijal Grad Vranje planira da potroši skoro 10 miliona dinara

Za majice sa znakom “Vranje grad koji ima dušu”, kišobrane, priveske za ključeve, šolje, poklon kutije, olovke, upaljače, rokovnike, kalendare, reklamne kese, banere, bilborde, flajere, postere i drugi reklamni materijal Grad Vranje planira da potroši 9,7 miliona dinara.

Javnu nabavku za promotivni materijal raspisala je ova lokalna samouprava 14. >> Pročitaj celu vest na sajtu JužneVesti.com << februara, a rok za podnošenje prijava je 26. februar.

U tenderskoj dokumentaciji navode se 62 stavke koje bi trebalo da budu promotivni materijali, a napominje se da grafički dizajn i priprema za štampanje moraju biti uračunati u cenu ponuđača.

Vranje već ima rol-apove sa natpisom "Grad koji ima dušu"; foto: Grad VranjePotražuju se posteri za nastupanje na sajmovima i prezentacijama Grada Vranja u nekoliko dimenzija, a ukupni tiraži za sve njih su 6.000 primeraka. Traže se i flajeri u nekoliko veličina sa tiražom od 6.000 komada, štampani paneli, rol-apovi, kao i 50 bilborda.

Grad Vranje nabavlja i vizit karte, obične i PVC, potom reklamne fascikle, kese, notese i rokovnike. Kupiće se i 8.000 plastičnih hemijski olovki, 2.000 upaljača, više od 200 šolji sa tacnom, 4.000 drvenih, 800 livenih silikonskih i 200 metalnih privezaka za ključeve.

Javna nabavka je i za 400 drvenih poklon kutija, 300 reklamnih futrola, 50 kišobrana, 60 USB fleš memorija i 100 stonih zastava.

Među promotivnih materijalom naći će se i majice -250 muških, 250 ženskih i 200 polo majica, a sve one treba da imaju natpis “Vranje grad koji ima dušu”. Ovaj natpis treba da se nađe i na hemijskama, upaljačima, vizitkama, fasciklama, blokovima, notesima, kesama i još nekim materijalima.

Firma koja dobije ovaj posao vredan skoro 10 miliona dinara imaće zadatak i da izradi delovodne pečate, kao i folije za ukrašavanje staklenih portala.

Nastavak na JužneVesti.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Za promotivni materijal Grad Vranje planira da potroši skoro 10 miliona dinara

Izvor: Danas, 21.Feb.2024

Za majice sa znakom “Vranje grad koji ima dušu”, kišobrane, priveske za ključeve, šolje, poklon kutije, olovke, upaljače, rokovnike, kalendare, reklamne kese, banere, bilborde, flajere, postere i drugi reklamni materijal Grad Vranje planira da potroši 9,7 miliona dinara.

Nastavak na Danas...

Lokalne vlasti u Vranju daju skoro deset miliona za promotivni materijal

Izvor: JUGpress.com, 21.Feb.2024

VRANJE..Grad Vranje planira da potroši 9,7 miliona dinara za majice sa znakom “Vranje grad koji ima dušu”, kišobrane, priveske za ključeve, šolje, olovke, upaljače, rokovnike, kalendare, banere, bilborde, flajere, postere i drugi reklamni materijal, prenose danas Južne vesti...Javnu nabavku...

Nastavak na JUGpress.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta JužneVesti.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta JužneVesti.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.