Izvor: OkRadio.rs, 14.Dec.2019, 13:20 (ažurirano 02.Apr.2020.)
VRANJE, GRAD KOJI IMA DUŠU: Žućka utočište našla u prodavnici
“Vranje, grad koji ima dušu”, jedan je od promotivnih slogan ovdašnje Turističke organizacije, koji nije marketinški trik, već nešto što ima utemejenje u realnosti.
Žućka je napušten pas, koji kada joj je hladno uđe u ejdnu od ovdašnjih prodavnica posuđa i greje se.
Vlasnica i prodavci joj to dozvoljavaju, hrane je i maze.
Žućka voli da se slika i pozira, a mnogi baš zbog nje i uđu u prodavnicu.
Vranje nema mnogo toga, ali srećom još uvek ima dušu. Kakav luksuz, zar ne?
Pogledaj vesti o: Vranje
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta OkRadio.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta OkRadio.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.