Izvor: OkRadio.rs, 24.Jan.2021, 14:00

Nova hit turistička ponuda, pusti dušu, puni gušu: Vranje, grad koji ima Lidl

Nova hit turistička ponuda, pusti dušu, puni gušu: Vranje, grad koji ima Lidl

Jedna agencija iz Severne Makedonije organizuje turističku turu do Vranja, čiji je glavni hit poseta „Lidlu“. Ovog vikenda u gradu pod Pržarom prisutan je značajan broj turista iz Severne Makedonije, a njih je očigledno privukao oglas agencije „Joco turs“ iz Kumanova.   Naime, ova agencija je svoje sugrađane privukla ponudom da posete Vranje, a glavna stavka ove jednodnevne ture je trgovina u marketu „Lidl“.   Vranje se diči svojim kulturno-istorijskim spomenicima kakvi su Markovo kale, Amam, Pašin konak, Beli most ili Muzej-kuća Bore Stankovića, ali očigledno je da turiste trenutno više privlači poseta marketu koji proizvode prodaje po akcijskim cenama.   Prema zvaničnoj brend strategiji grada,...
Pogledaj vesti o: Kumanovo

Nastavak na OkRadio.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta OkRadio.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta OkRadio.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.