Lidl 11. oktobra otvara 16 prodavnica u Srbiji

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 03.Okt.2018, 08:39   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Lidl 11. oktobra otvara 16 prodavnica u Srbiji

Kompanija Lidl Srbija počeće operativno poslovanje 11. oktobra otvaranjem 16 prodavnica u 12 gradova širom zemlje. Sve prodavnice počeće da rade istovremeno, u 8.00 sati ujutru, navodi se u saopštenju Lidla.

Građani Beograda, Bora, Zrenjanina, Kragujevca, Leskovca, Niša, Novog Sada, Smedereva, Sombora, Subotice, Užica i Šapca prvi će imati priliku da se uvere u jedinstveno iskustvo kupovine koje donosi prvi savremeni diskont u Srbiji.

Otvaranje završenih prodavnica >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << u drugim gradovima će uslediti od novembra i nastaviti se u narednim mesecima, s obzirom na to da Lidl Srbija najavljuje dalje širenje maloprodajne mreže.

"Spremni smo za otvaranje i uzbuđeni što ćemo sledeće nedelje moći da uslužimo potrošače. Verujemo da ćemo zadobiti njihovo poverenje kroz pažljivo odabran asortiman proizvoda sa najboljim odnosom cene i kvaliteta i ponudu jedinstvenih Lidl brendova koji im do sada nisu bili dostupni u Srbiji. Ovom prilikom ih srdačno pozivamo da od 11. oktobra posete svoj Lidl i uvere se zašto je kupovina u Lidlu jednostavna, bolja i povoljnija", rekla je rukovodilac korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija, Martina Petrović.

Lidl je za potrošače u Srbiji pripremio pažljivo odabran asortiman od 1.500 proizvoda, a na policama prvog savremenog diskonta će se naći jedinstveni Lidl brendovi, ali i proizvodi domaćih dobavljača.

Lidl je više od maloprodavca hrane i posebno ga izdvajaju vremenski ograničene akcijske ponude neprehrambenih proizvoda koje se svake nedelje menjaju, pa će u prodavnicama moći da se pronađu i proizvodi kao što su mali kućni aparati, tekstil, igračke, alati, kućni dekor, oprema za baštovanstvo i još mnogo toga.

Lidl prodavnice u Srbiji su standardizovane i građene po novijem konceptu, koji podrazumeva moderniji dizajn, veći prodajni prostor, prostranija parking mesta, više prirodnog svetla, veću energetsku efikasnost i atraktivan izgled u skladu sa ciljevima Lidla - pružiti svojim potrošačima lepše iskustvo kupovine, izgraditi prijatno i sigurno mesto za rad zaposlenih i biti odgovoran prema životnoj sredini. U proces izgradnje prodavnica kompanija Lidl Srbija aktivno je uključila domaću građevinsku industriju angažovanjem 200 podizvođača - projektantskih, nadzornih i izvođačkih firmi.

Prve potrošače u Lidl prodavnicama dočekaće više od 1.000 prodavaca. Oni su, zajedno sa ostalim kolegama, u sklopu temeljnih priprema za otvaranje prošli višemesečne obuke kako bi odgovorili na potrebe potrošača. U trenutku otvaranja, u Lidlu će raditi više od 1.500 zaposlenih.

U saopštenju se navodi i da su dva lica, koja su građani Srbije u protekle dve nedelje mogli da vide na bilbordima širom zemlje uz pitanje "ko su oni", zapravo, Lidlovi eksperti za kupovinu.

Oni su najavljivali upravo ono po čemu je Lidl prepoznat od strane kupaca na svim tržištima na kojima posluje što najavljuje da će ponuditi i u Srbiji - najbolji odnos cene i kvaliteta.

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.