Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 27.Okt.2020, 20:29

Kampanja o raspodeli neplaćenog rada "Briga nije (samo) ženski posao"

Kampanja o raspodeli neplaćenog rada Briga nije (samo) ženski posao

Žene u odnosu na muškarce provode dva-tri puta više vremena u kućnim poslovima i brizi o deci. To su rezultati ankete koju je sprovela kompanija Color media communications , a u okviru kampanje o raspodeli neplaćenog rada #Polapola - "Briga nije (samo) ženski posao". Akcija podrazumeva i postavljanje previjalica za bebe u muške toalete.
Neplaćeni kućni rad i briga o porodici jedan je od segmenata gde je najizraženija rodna nejednakost u Srbiji, kao i u svetu. Korak ka promeni takvog stanja je kampanja #Polapola - "Briga nije samo ženski posao", koja počinje u novembru.
"Cilj ove kampanje jeste prevazilaženje stereotipa o ulogama muskaraca i žena u domaćinstvu, prevashodno se misli na brigu o deci i...

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






 Povezane vesti

Kampanja #POLAPOLA “Briga nije (samo) ženski posao!” – Previjalice za bebe i u muškim toaletima!

Izvor: 021info.rs, 28.Okt.2020, 11:55

UN Women u saradnji sa kompanijom Color Media Communications u novembru pokreće nacionalnu kampanju o raspodeli neplaćenog rada #POLAPOLA – “Briga nije (samo) ženski posao” u okviru koje su postavljene previjalice za bebe u pojedine muške toaleta. Muzej Vojvodine i bioskop “Arena...

Nastavak na 021info.rs...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.